Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gorlicach

Ogłoszenie o naborze nr 14664ARCHIWALNE z dnia 29.08.2017 r.

  • Oferty do
    4

    września

    2017

  • Wymiar etatu
    3/4
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

Sekcja ds. finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Gorlice

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gorlicach,
ul. 11 Listopada 84,
38-300 Gorlice

WARUNKI PRACY

1. Warunki pracy dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: - praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 13.30, praca w siedzibie urzędu, - wyjazdy służbowe i szkolenia. 2. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, - narzędzia i materiały pracy- komputer, kserokopiarka, niszczarka, - praca na pierwszym piętrze, - przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich, - toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, - brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • 1. Prowadzenie księgowości kont analitycznych i syntetycznych oraz sprawozdawczości finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komendy.
  • 2. Analiza dochodów i wydatków w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komendy.
  • 3. Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, płatności wobec kontrahentów oraz rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.
  • 4. Sporządzanie miesięcznych list płac i dodatkowych list dotyczących świadczeń dla pracowników i funkcjonariuszy.
  • 5. Kontrola wydatkowania środków publicznych.
  • 6. Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczania inwentaryzacji majątku komendy powiatowej.
  • 7. Opracowywanie i nadzór nad realizacją planu finansowego komendy.
  • 8. Prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości lub b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości lub c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata
  • 6. Znajomość ustaw: a) o finansach publicznych, b) o rachunkowości, c) o zamówieniach publicznych. d) o Państwowej Straży Pożarnej, e) o ochronie przeciwpożarowej, f) o służbie cywilnej.
  • Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i finansowo-księgowych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Dokładność, samodzielność, komunikatywność i terminowość.
  • Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  • Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego w jednostce budżetowej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dowodu osobistego,
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów oraz szkoleń,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów niepełnosprawnych.
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentów potwierdzających pracę na stanowisku głównego księgowego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.09.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie tutejszej Komendy lub listownie – z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko głównego księgowego w KP PSP w Gorlicach” na adres:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gorlicach,
    ul. 11 Listopada 84,
    38-300 Gorlice

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

1.   Zatrudnienie zgodnie z art. 35 ustawy o służbie cywilnej (Dz.U. z 2016 roku, poz. 1345)
2.   Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
3.   Dokumenty pozostałych osób, z którymi Komisja przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną, za wyjątkiem dokumentów kandydatów, którzy złożyli wniosek o zwrócenie im przedłożonych dokumentów, po upływie trzech miesięcy po zakończeniu naboru zostają zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami przez komisję składającą się z pracowników Sekcji ds. organizacyjno - kadrowych.
Lista osób spełniających wymogi formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy, stronie internetowej KP PSP w Gorlicach (http://www.straz-gorlice.pl/), na stronie BIP (http://bip.malopolska.pl/kwpspkrakow/Article/id,112559.html)

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 18 354 93 00.

Nabór w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na stanowisko Głównego Księgowego w KSC w tutejszej komendzie będzie przeprowadzony
w następujących etapach:
1.   Wstępna ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne określonych w ogłoszeniu o naborze. Tylko osoby spełniające wymogi przechodzą do dalszych etapów naboru.
2.   Test sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu prawa, administracji, znajomości ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, o finansach publicznych, rachunkowości, zamówieniach publicznych, służbie cywilnej i ochronie ppoż. w formie pisemnej. Test składa się z 25 pytań punktowanych 1 pkt za odpowiedź prawidłową i 0 pkt za odpowiedź błędną. Do dalszych etapów naboru przechodzą osoby, które uzyskały min. 13 pkt z testu.
3.   Przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej.
4.   Po trzech etapach komisja wyłania pięć najlepszych kandydatur, które zostają przedstawione komendantowi.
5.   Wybór kandydata spośród przedstawionych kandydatur.

Nieprzystąpienie kandydata w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powoduje wykluczenie z dalszego postępowania.

Listy kandydatów (zawierające imię i nazwisko) po kolejnych etapach będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy, stronie internetowej KP PSP
w Gorlicach (http://www.straz-gorlice.pl/)oraz na stronie BIP (http://bip.malopolska.pl/kwpspkrakow/Article/id,112559.html)

Informacja o końcowym wyniku naboru dodatkowo będzie umieszczona na stronie Urzędu Służby Cywilnej: (www.dsc.kprm.gov.pl).
Ostateczna decyzję w sprawie przyjęcia kandydata na stanowisko Głównego Księgowego podejmie Komendant Powiatowy PSP w Gorlicach.
Nad całością naboru czuwa Komisja Kwalifikacyjna powołana Decyzją Nr 63/2017
przez Komendanta Powiatowego PSP w Gorlicach z dnia 3 sierpnia 2017 roku w sprawie
powołania Komisji ds. naboru w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej na stanowisko głównego księgowego w Komendzie Powiatowej PSP w Gorlicach.



Liczba odwiedzin: 2667

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gorlicach

Udostępnił: Wioletta Sarnecka

Komórka organizacyjna: sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 29.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×