Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gorlicach

Ogłoszenie o naborze nr 13968ARCHIWALNE z dnia 05.08.2017 r.

  • Oferty do
    11

    sierpnia

    2017

  • Wymiar etatu
    3/4
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

główny księgowy

Sekcja do spraw finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Gorlice

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gorlicach
ul. 11 Listopada 84
38-300 Gorlice

WARUNKI PRACY

- praca biurowo-administracyjna w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 13.30, - praca w siedzibie urzędu, - wyjazdy służbowe i szkolenia, - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, - narzędzia i materiały pracy- komputer, kserokopiarka, niszczarka, - praca na pierwszym piętrze, - przed budynkiem brak podjazdów dla wózków inwalidzkich, - toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, - brak windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie księgowości kont analitycznych i syntetycznych oraz sprawozdawczości finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komendy.
  • Analiza dochodów i wydatków w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komendy.
  • Prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych, płatności wobec kontrahentów oraz rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.
  • Sporządzanie miesięcznych list płac i dodatkowych list dotyczących świadczeń dla pracowników i funkcjonariuszy.
  • Kontrola wydatkowania środków publicznych.
  • Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczania inwentaryzacji majątku komendy powiatowej.
  • Opracowywanie i nadzór nad realizacją planu finansowego komendy.
  • Prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie - ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie, co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości. - Wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów. - posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
  • staż pracy: 6 lat
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe - ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie, co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości.
  • staż pracy: 3 lata
  • 1. Doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego w jednostce budżetowej.
  • 2. Znajomość ustaw: a) o finansach publicznych, b) o rachunkowości, c) o zamówieniach publicznych. d) o Państwowej Straży Pożarnej, e) o ochronie przeciwpożarowej, f) o służbie cywilnej.
  • 3. Umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i finansowo-księgowych.
  • 4. Umiejętność analitycznego myślenia.
  • 5. Dokładność, samodzielność, komunikatywność i terminowość.
  • 6. Nieposzlakowana opinia.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - kopia dowodu osobistego,
  • - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • - oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • - oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • - kopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów oraz szkoleń,
  • - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów niepełnosprawnych.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11.08.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie tutejszej Komendy lub listownie – z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko głównego księgowego w KP PSP w Gorlicach” na adres:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gorlicach,
    ul. 11 Listopada 84,
    38-300 Gorlice

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

1. Zatrudnienie zgodnie z art. 35 ustawy o służbie cywilnej (Dz.U. z 2016 roku, poz. 1345)
2. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Dokumenty pozostałych osób, z którymi Komisja przeprowadziła rozmowę kwalifikacyjną, za wyjątkiem dokumentów kandydatów, którzy złożyli wniosek o zwrócenie im przedłożonych dokumentów, po upływie trzech miesięcy po zakończeniu naboru zostają zniszczone zgodnie z obowiązującymi przepisami przez komisję składającą się z pracowników Sekcji ds. organizacyjno - kadrowych.
Lista osób spełniających wymogi formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca kolejnego etapu naboru dostępne będą na tablicy ogłoszeń w siedzibie tutejszej Komendy, stronie internetowej KP PSP w Gorlicach (http://www.straz-gorlice.pl/), na stronie BIP (http://bip.malopolska.pl/kwpspkrakow/Article/id,112559.html)

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 18 354 93 00.



Liczba odwiedzin: 2825

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gorlicach

Udostępnił: Wioletta Sarnecka

Komórka organizacyjna: sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 05.08.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×