Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu
Ogłoszenie o naborze nr 8171ARCHIWALNE z dnia 06.02.2017 r.
-
Oferty do
13
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
nabór w toku
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
w Wydziale Dochodzeniowo - Śledczym
Żagań
KOMENDA POWIATOWA POLICJI
68-100 ŻAGAŃ
UL. NOWOGRÓDZKA 1
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji przychodzącej do Naczelników Wydziału Dochodzeniowo - Śledczego i Kryminalnego oraz wydawanie korespondencji za pokwitowaniem upoważnionym osobom,
- rejestrowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej do właściwych adresatów za pośrednictwem poczty specjalnej ogólnej,
- rejestrowanie przepływu akt w ERCDŚ,
- rejestrowanie pomocy prawnych w ERCDŚ,
- sporządzanie wykazów korespondencji wysłanej Wydziału Dochodzeniowo - Śledczego i Wydziału Kryminalnego za pośrednictwem Poczty Polskiej,
- prowadzenie książek doręczeń przesyłek do Prokuratury,
- wpisywanie zaplanowanych służb funkcjonariuszy Wydziału Dochodzeniowo - Śledczego i Wydziału Kryminalnego do systemu SWD,
- sporządzanie i przekazywanie do składnicy akt dokumentacji służbowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- - umiejętności: interpretacji przepisów, organizacji pracy własnej, pracy w zespole, obsługi urządzeń biurowych,
- - komunikatywność,
- - dyskrecja,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy z zakresu pracy administracyjno-biurowej
- - przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej
- - umiejętność rozwiązywania problemów
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W ŻAGANIU
UL. NOWOGRÓDZKA 1
68-100 ŻAGAŃ
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze: 2005,01 złotych brutto + dodatek za wieloletnią pracę (uzależniony od stażu pracy - od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata. Złożone oferty nie podlegają zwrotowi, zostaną komisyjnie zniszczone.