Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie
Ogłoszenie o naborze nr 14049ARCHIWALNE z dnia 09.08.2017 r.
-
Oferty do
21
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
0,5
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale Prewencji
Świebodzin
Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie
ul. Zielona 2
66-200 Świebodzin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem dokumentacji Mobilizacyjno-Obronnej wraz z jej aktualizowaniem – w zakresie reklamacji.
- Sporządzanie dyslokacji służb dla funkcjonariuszy całej jednostki.
- Sporządzanie planów działania zabezpieczenia imprez masowych, festynów, meczy piłki nożnej.
- Sporządzanie analiz okresowych na potrzeby dyslokacji służby
- Przygotowywanie i aktualizacja dokumentacji alarmowej jednostki.
- Sporządzanie dokumentacji danych statystycznych wraz z ich pozyskaniem i przygotowaniem.
- Wprowadzanie danych do systemów RSOW, SESPol, SWD, E-Prewencja, PRIM, SWOP.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji, lub pracy biurowej, lub pracy/służby w Policji, Straży Pożarnej, Straży Granicznej, Siłach Zbrojnych RP
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. , o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn.zm.),
- znajomość przepisów o służbie cywilnej, ustawy o Policji, ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych, kodeksu karnego, kodeksu postępowania administracyjnego;
- znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno - biurowej;
- umiejętność stosowania obowiązującego prawa w praktyce;
- umiejętność korzystania z pakietu biurowego Microsoft Office oraz urządzeń biurowych;
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- terminowość, dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- wysoka kultura osobista.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata w administracji, lub pracy biurowej, lub pracy/służby w Policji, Straży Pożarnej, Straży Granicznej, Siłach Zbrojnych RP;
- chęć doskonalenia posiadanych umiejętności.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r., o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn.zm.),
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 21.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Świebodzinie
ul. Zielona 2
66-200 Świebodzin
Z dopiskiem na kopercie: „Specjalista w Wydziale Prewencji”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze: 1.349,35zł brutto wynikające z mnożnika 0,7201 kwoty bazowej + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego)
Wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego wydziału i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. W ofercie należy podać numer ogłoszenia. Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania w placówce pocztowej.
Lista zakwalifikowanych kandydatów oraz data i godzina kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie udostępniona na stronie internetowej bip.swiebodzin.kpp.policja.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń w punkcie recepcyjno -informacyjnym Komendy Powiatowej Policji w Świebodzinie.
Oferty odrzucone mogą zostać odebrane do dnia 31.08.2017 r. Oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania ofert pracy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 0 68 476 36 70 / 71