Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

Ogłoszenie o naborze nr 8036ARCHIWALNE z dnia 01.02.2017 r.

  • Oferty do
    13

    lutego

    2017

  • Wymiar etatu
    0,5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: zaopatrzenia i transportu

Zespół do spraw Zaopatrzenia i Transportu



Miejsce wykonywania pracy:

Sulęcin

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Szpitalna 4
69-200 Sulęcin

WARUNKI PRACY

- praca wykonywana w systemie jednozmianowym w godzinach 7.30 - 11.30 w pomieszczeniach biurowych na pierwszym piętrze budynku trzykondygnacyjnym, natomiast podczas czynności nadzorczych konieczność wykonywania pracy w terenie otwartym (parking, plac manewrowy); - stanowisko pracy wyposażone jest w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, faks, niszczarka; - konieczność przemieszczania się po obiekcie.

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowanie pod względem merytorycznym faktur VAT,
  • wystawianie dokumentów OT na sprzęt kwaterunkowy,
  • dostarczanie i odbiór pojazdów naprawionych do/poza Stację Obsługi Technicznej Gorzów Wlkp.,
  • wystawianie dowodów przychodowo- rozchodowych na nowo zakupiony sprzęt i materiały,
  • współudział w inwentaryzacji oraz wybrakowaniu sprzętu i materiałów,
  • sporządzanie oraz przeprowadzanie postępowań szkodowych,
  • prowadzenie ewidencji i rozliczanie materiałów pędnych i smarów,
  • prowadzenie gospodarki mandatowej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
  • terminowość, komunikatywność, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • prawo jazdy kat. B

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeywarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • o
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy
  • kopia prawa jazdy kat. B

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji
    ul. Szpitalna 4
    69-200 Sulęcin

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze : 1074,85 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego Zespołu i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie oświadczenia muszą być posiadać datę i własnoręczny podpis. Za datę nadesłania ofert uznaje się datę nadania. W ofercie należy podać nr ogłoszenia. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedz jest równoznaczne z nie zakwalifikowaniem kandydata.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletnych oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 31 marca 2017 roku, a oferty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.



Liczba odwiedzin: 2725

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie

Udostępnił: Małgorzata Darmograj

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia KPP Sulęcin

Wprowadzono: 01.02.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×