Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie
Ogłoszenie o naborze nr 8036ARCHIWALNE z dnia 01.02.2017 r.
-
Oferty do
13
lutego
2017
-
Wymiar etatu
0,5
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: zaopatrzenia i transportu
Zespół do spraw Zaopatrzenia i Transportu
Sulęcin
Komenda Powiatowa Policji
ul. Szpitalna 4
69-200 Sulęcin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- opracowanie pod względem merytorycznym faktur VAT,
- wystawianie dokumentów OT na sprzęt kwaterunkowy,
- dostarczanie i odbiór pojazdów naprawionych do/poza Stację Obsługi Technicznej Gorzów Wlkp.,
- wystawianie dowodów przychodowo- rozchodowych na nowo zakupiony sprzęt i materiały,
- współudział w inwentaryzacji oraz wybrakowaniu sprzętu i materiałów,
- sporządzanie oraz przeprowadzanie postępowań szkodowych,
- prowadzenie ewidencji i rozliczanie materiałów pędnych i smarów,
- prowadzenie gospodarki mandatowej
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- terminowość, komunikatywność, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność pracy w zespole,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- prawo jazdy kat. B
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeywarzanie danych osobowych do celów naboru,
- o
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy
- kopia prawa jazdy kat. B
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 13.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Szpitalna 4
69-200 Sulęcin
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze : 1074,85 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, z brakiem wskazania konkretnego Zespołu i stanowiska, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie oświadczenia muszą być posiadać datę i własnoręczny podpis. Za datę nadesłania ofert uznaje się datę nadania. W ofercie należy podać nr ogłoszenia. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedz jest równoznaczne z nie zakwalifikowaniem kandydata.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, niekompletnych oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oferty odrzucone mogą być odebrane do dnia 31 marca 2017 roku, a oferty nie odebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.