Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Słubicach

Ogłoszenie o naborze nr 30353ARCHIWALNE z dnia 10.07.2018 r.

  • Oferty do
    23

    lipca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych

Sekcja ds. kwaternistrzowsko-technicznych



Miejsce wykonywania pracy:

Słubice

Adres urzędu:

ul. Konstytucji 3 Maja 79, 69-100 Słubice

WARUNKI PRACY

praca administracyjno-biurowa w godzinach 7:30-15:30; narzędzia pracy - komputer stacjonarny i sprzęt biurowy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym; praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z częstych kontaktów z pracownikami oraz klientami, w celu udzielania wyjaśnień, instruktażu czy wymiany informacji; budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak wind, podjazdów, niedostosowane toalety, stanowisko pracy zlokalizowane na II kondygnacji budynku)

ZAKRES ZADAŃ

  • Zarządzanie dokumentacją zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjno-archiwalnej, ewidencjonowanie i kompletowanie pism przychodzących i wychodzących a także archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum
  • Prowadzenie obsługi mieszkaniowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych, emerytów i rencistów PSP m.in.: dopłaty do wypoczynku, jednorazowy przejazd na koszt MSWiA wraz z prowadzeniem pełnej ewidencji, równoważnik za remont, równoważnik za brak lokalu mieszkalnego, pomocy finansowej na zakup lokalu mieszkalnego, prowadzenie spraw związanych z mieszkaniem służbowym ( w tym również naliczanie należności)
  • Prowadzenie spraw w zakresie rozliczenia ilościowo-wartościowego jednostki: ewidencja rzeczowych składników majątkowych jednostki, ewidencja środków trwałych jednostki, naliczanie umorzeń, likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
  • Prowadzenie obsługi mundurowej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów PSP: naliczanie świadczeń pracowniczych wypłacanych zgodnie z Ustawą o PSP i przepisami wykonawczymi, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z naliczanymi świadczeniami
  • Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł
  • Przygotowywanie projektów umów zawieranych przez komendę
  • Analizowanie zużywanych mediów w tym energii elektrycznej, gazu, wody, dążenia do minimalizowania kosztów – sporządzanie analiz i raportów
  • Prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy
  • Prowadzenie spraw dotyczących dofinansowania z budżetu państwa jednostek ochrony przeciwpożarowej włączonych do krajowego systemu ratowniczo- gaśniczego
  • Rozliczanie bloczków mandatowych
  • Wykonywanie sprawozdań z zakresu powierzonych zadań w sekcji kwatermistrzowskiej
  • Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych
  • Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska
  • Obsługa rozliczeń z tytułu krajowych i zagranicznych podróży służbowych pracowników i funkcjonariuszy delegowanych przez komendanta powiatowego
  • Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym
  • Prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w administracji
  • biegła znajomość pakietu Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w jednostkach budżetowych
  • znajomość ustawy o PSP, ustawy o służbie cywilnej, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.07.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa PSP
    ul. Konstytucji 3 Maja 79
    69-100 Słubice

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Słubicach tel. (95) 750 76 10, e-mail: komenda@straz.slubice.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel.: (95) 733 83 18 e-mail: inspektor.rodo@straz.gorzow.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Słubicach
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Tel. do kontaktu w sprawie naboru: (95) 750 76 14 lub (95) 750 76 10
Przewidywany termin zatrudnienia: sierpień/wrzesień 2018.
Informacje o etapach prowadzonego naboru oraz szczegółowe informacje znajdować się będą na stronie internetowej pod adresem www.straz.slubice.pl
Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru - rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2712

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Słubicach

Udostępnił: Monika Chrobak

Komórka organizacyjna: KP PSP w Słubicach

Wprowadzono: 10.07.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×