Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu
Ogłoszenie o naborze nr 12777ARCHIWALNE z dnia 07.07.2017 r.
-
Oferty do
24
lipca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
referent
PINB
Międzyrzecz
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu
- uczestnictwo w przeprowadzaniu inspekcji i kontroli terenowych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych
- załatwianie skarg i wniosków wpływających do inspektoratu
- udzielanie wyjaśnień i przyjmowanie stron postępowań
- wprowadzanie danych do rejestru kontroli obowiązkowych i rejestru katastrof budowlanych
- udział w sporządzaniu sprawozdań, zestawień i informacji na użytek własny oraz innych organów bądź urzędów
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe administracja, budownictwo, prawo, zarządzanie
- prawo jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok wskazane doświadczenie w prowadzeniu postępowań administracyjnych związanych z ustawą - Prawo budowlane lub doświadczenie w pracy w urzędzie administracji publicznej bądź w sektorze związanym z budownictwem
- znajomość przepisów ustawy-Prawa budowlane
- znajomość przepisów ustawy-Kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność obsługi komputera
- umiejętność prawidłowej organizacji pracy
- wskazane doświadczenie w pracy w organach nadzoru budowlanego
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopia posiadanego prawa jazdy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 24.07.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "nabór na stanowisko referenta w PINB w Międzyrzeczu" - pocztą na wskazany adres urzędu lub osobiście w sekretariacie PINB - ul. Przemysłowa 2 w Międzyrzeczu, parter, pokój nr 2.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani - poinformowani będą telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone.