Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu
Ogłoszenie o naborze nr 6195ARCHIWALNE z dnia 06.12.2016 r.
-
Oferty do
16
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: Prezydialnych (prowadzenie sekretariatu)
Zespół ds. Prezydialnych
Międzyrzecz
Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu
ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich 1
66-300 Międzyrzecz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- 1) Obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu Komendanta.
- 2) Prowadzenie wymaganych rejestrów, dzienników, ewidencji, oraz skorowidza.
- 3) Przygotowywanie, kopertowanie i ekspediowanie przesyłek za pośrednictwem poczty specjalnej, poczty polskiej.
- 4) Przekazywanie spraw „wpływających” do właściwych komórek organizacyjnych.
- 5) Prowadzenie ewidencji korespondencji „wchodzącej” i „wychodzącej”, związanej z prowadzonymi sprawami.
- 6) Prowadzenie, ewidencjonowanie przepisów służbowych MSW, KGP, KWP, KPP, aktualizacja tych przepisów, rejestracja, przechowywanie oraz zapoznawanie.
- 7) Prowadzenie terminarza kierownictwa.
- 8) Zapewnianie kompleksowej obsługi interesantów na dobrym jakościowo poziomie.
- 9) Archiwizowanie dokumentów.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: Doświadczenie zawodowe: minimum pół roku doświadczenia zawodowego w pracy w danym obszarze.
- umiejętność planowania pracy własnej, umiejętność obsługi komputera, praca zespołowa, umiejętność interpretacji przepisów, znajomość organizacji pracy kancelaryjno-biurowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dowodu osobistego,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 16.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Międzyrzeczu
ul. Pięciu Świętych Braci Międzyrzeckich 1
66-300 Międzyrzecz
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Liczba lub wymiar etatu: 1 - umowa na zastępstwo na czas nieobecności pracownika Wynagrodzenie: 2.181,15- brutto
Oferowana umowa na zastępstwo na czas nieobecności pracownika.
Oferty złożone lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby, których oferty zastaną odrzucone nie będą powiadamiane. Odrzucone oferty zostaną zniszczone komisyjnie.
Oferty które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne, oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Decyduje data stempla pocztowego.
Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na I piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Międzyrzeczu, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy, oraz inne urządzenia biurowe. Zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek jest w części dostosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (winda).