Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim

Ogłoszenie o naborze nr 18997ARCHIWALNE z dnia 06.12.2017 r.

  • Oferty do
    18

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: obsługi sekretariatu i archiwum jednostki organizacyjnej

Wydział organizacyjno - kadrowy



Miejsce wykonywania pracy:

Gorzów Wielkopolski

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. gen. J. Dąbrowskiego 3
66-400 Gorzów Wlkp.

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa w godzinach 7:30-15:30, narzędzia pracy - komputer stacjonarny , sprzęt biurowy, praca przy monitorze powyżej 4 godz. dziennie, praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z częstych kontaktów z pracownikami oraz petentami w udzielaniu wyjaśnień, instruktażu, wymianie informacji itp., praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, praca w środowisku alergizującym, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu (brak podjazdów, wąskie korytarze, niedostosowane toalety)

ZAKRES ZADAŃ

  • Odpowiedzialność za przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej z komórek organizacyjnych komendy miejskiej PSP oraz innych instytucji, wydawanie dokumentów, a także przygotowanie korespondencji do wysyłki,
  • Zarządzanie dokumentacją zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjno – archiwalnej, a także archiwizowanie i przekazywanie dokumentów akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum komendy miejskiej psp,
  • Prowadzenie archiwum komendy miejskiej psp, w tym archiwizacja, udostępnianie, brakowanie,
  • Prowadzenie terminarza spotkań, narad, przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych oraz zabezpieczenie pod względem logistycznym i obsługa spotkań, narad,
  • Odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących,
  • Sporządzanie, przepisywanie i powielanie dokumentów,
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej, systemu faksowo-mailowego,
  • Przygotowywanie pism na polecenie przełożonego
  • Prowadzenie określonych przepisami książek i rejestrów,
  • Prowadzenie kroniki jednostki organizacyjnej,
  • Prowadzenie biblioteki i zasobu bibliotecznego komendy miejskiej psp,
  • Obsługa telefoniczna petenta zewnętrznego i wewnętrznego.
  • Wystawianie polecenia wyjazdu służbowego (delegacji) dla prcowników cywilnych i funkcjonaiuszy PSP komendy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu
  •  Znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej,
  •  Bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, Internetu) oraz urządzeń biurowych,
  •  Umiejętność redagowania pism
  •  Nieposzlakowana opinia
  •  Umiejętność pracy pod presją czasu
  •  Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok Doświadczenie na stanowisku w sekretariacie w jednostkach budżetowych,
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Podstawowa znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów dotyczących funkcjonowania kancelarii tajnych.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.12.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. gen. J. Dąbrowskiego 3,
    66-400 Gorzów Wlkp.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w sekretariacie w zaklejonej kopercie z dopiskiem
„REKRUTACJA – SEKRETARIAT”, imię i nazwisko.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, nr telefonu,
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu do jednostki), niekompletne i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Proces naboru składa się z dwóch etapów:
- weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
- rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci, którzy zakwalifikowani zostaną do kolejnego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefoniczne o terminie jej przeprowadzenia.

Dodatkowe informacje – Wydział Organizacyjno – kadrowy KM PSP:
   095-733-84-10 Monika Fijałkowska,
   095-733-84-11 Monika Ostrycharz.



Liczba odwiedzin: 3245

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Monika Fijałkowska

Komórka organizacyjna: POK

Wprowadzono: 06.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×