Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim
Ogłoszenie o naborze nr 18997ARCHIWALNE z dnia 06.12.2017 r.
-
Oferty do
18
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: obsługi sekretariatu i archiwum jednostki organizacyjnej
Wydział organizacyjno - kadrowy
Gorzów Wielkopolski
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. gen. J. Dąbrowskiego 3
66-400 Gorzów Wlkp.
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Odpowiedzialność za przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej z komórek organizacyjnych komendy miejskiej PSP oraz innych instytucji, wydawanie dokumentów, a także przygotowanie korespondencji do wysyłki,
- Zarządzanie dokumentacją zgodnie z zasadami instrukcji kancelaryjno – archiwalnej, a także archiwizowanie i przekazywanie dokumentów akt spraw ostatecznie zakończonych do archiwum komendy miejskiej psp,
- Prowadzenie archiwum komendy miejskiej psp, w tym archiwizacja, udostępnianie, brakowanie,
- Prowadzenie terminarza spotkań, narad, przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych oraz zabezpieczenie pod względem logistycznym i obsługa spotkań, narad,
- Odręczne lub komputerowe ewidencjonowanie pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących,
- Sporządzanie, przepisywanie i powielanie dokumentów,
- Obsługa komputera, poczty elektronicznej, systemu faksowo-mailowego,
- Przygotowywanie pism na polecenie przełożonego
- Prowadzenie określonych przepisami książek i rejestrów,
- Prowadzenie kroniki jednostki organizacyjnej,
- Prowadzenie biblioteki i zasobu bibliotecznego komendy miejskiej psp,
- Obsługa telefoniczna petenta zewnętrznego i wewnętrznego.
- Wystawianie polecenia wyjazdu służbowego (delegacji) dla prcowników cywilnych i funkcjonaiuszy PSP komendy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej lub na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu
- Znajomość procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej,
- Bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, Internetu) oraz urządzeń biurowych,
- Umiejętność redagowania pism
- Nieposzlakowana opinia
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 1 rok Doświadczenie na stanowisku w sekretariacie w jednostkach budżetowych,
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy,
- Prawo jazdy kategorii B,
- Podstawowa znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o ochronie danych osobowych, przepisów dotyczących funkcjonowania kancelarii tajnych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.12.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. gen. J. Dąbrowskiego 3,
66-400 Gorzów Wlkp.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w sekretariacie w zaklejonej kopercie z dopiskiem
„REKRUTACJA – SEKRETARIAT”, imię i nazwisko.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, nr telefonu,
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data wpływu do jednostki), niekompletne i nie spełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Proces naboru składa się z dwóch etapów:
- weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
- rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci, którzy zakwalifikowani zostaną do kolejnego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefoniczne o terminie jej przeprowadzenia.
Dodatkowe informacje – Wydział Organizacyjno – kadrowy KM PSP:
095-733-84-10 Monika Fijałkowska,
095-733-84-11 Monika Ostrycharz.