Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Ogłoszenie o naborze nr 9012ARCHIWALNE z dnia 04.03.2017 r.

  • Oferty do
    15

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: obsługi sieci intranet/internet KMP i jednostek podległych

w Zespole Łączności i Informatyki Wydziału Wspomagającego



Miejsce wykonywania pracy:

Gorzów Wielkopolski

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp.
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
66-400 Gorzów Wlkp.

WARUNKI PRACY

- praca biurowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku; - praca w pomieszczeniu biurowym usytuowana na parterze budynku; - obiekt wyposażony jest w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę; - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę; - praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; - sporadyczne wyjazdy w teren (podległe komisariaty Policji); - na stanowisku nie występują czynniki uciążliwe ani szkodliwe dla zdrowia.

ZAKRES ZADAŃ

  • koordynacja zadań i zagadnień związanych z funkcjonowaniem sieci Intranet i Internet na poziomie KMP i jednostek podległych, dbanie o bezpieczeństwo systemu poprzez dokonywanie okresowych kontroli urządzeń pracujących w sieci, ustalanie zezwoleń na korzystanie z sieci intranet/internet oraz przekazywanie ich do jednostki nadrzędnej, a nastepnie instalowanie i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania będącego własnością KMP, utrzymanie w sprawności sprzętu i oprogramowania sieci intranet/internet, zakładanie oraz likwidacja kont pocztowych poszczególnych komórek i pracowników KMP;
  • koordynacka funkcjonowania oprogramowania i systemu rozliczania mandatów na poziomie KMP i jednostek podległych oraz funkcjonowania zespołu Mobilnych Terminali Noszonych i Mobilnych Terminali Przewoźnych;
  • pomoc w utrzymaniu ciągłego funkcjonowania sieci PSTD oraz systemów PSSO/PSRO, a także wykonywanie napraw bieżących oraz drobnych remontów urządzeń informatyki;
  • dokonywanie comiesięcznych rozliczeń połączeń wykonywanych z policynych telefonów komórkowych;
  • przeprowadzanie szkoleń użytkowników sieci z zakresu obsługi oprogramowania będącego w użytkowaniu KMP oraz zbieranie informacji o potrzebach wyposażenia informatycznego KMP i jednostek podległych;
  • bieżący i systematyczny nadzór nad funkcjonowaniem stanowisk PSSO/PSRO oraz ODN zainstalowanych w KMP i jednostkach podległych;
  • wykonywanie czynności wynikających z zakresu obsługi codziennej sprzętu transportowego zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • składanie zamówień w KWP na bieżące materiały informatyki, zaopatrywanie komórek KMP w materiały eksploatacyjne łączności i informatyki; zaopatrywanie komórek i jednostek KMP w środki trwałe oraz materiały eksploatacyjne łączności i informatyki, transport w/wym. z magazynu KWP do magazynu KMP oraz instalacja u użytkownika.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy na stanowisku informatyka, elektronika lub łącznościowca
  • uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
  • samodzielność, umiejętność pracy zespołowej, organizacji pracy i rozwiązywania problemów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe elektroniczno-telekomunikacyjne lub informatyczne
  • rzetelność, skrupulatność, cierpliwość, terminowość, dyskrecja;
  • znajomość oprogramowania biurowego.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy
  • kopie zaświadczeń PUP o okresach pobierania zasiłku dla bhezrobotnych lub stypendium z tytułu stażu
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" (osoby, które legitymują się takim poświadczeniem)
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sieronia 2010r. o ochronie informacji niejawnych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wlkp.
    ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 122
    66-400 Gorzów Wlkp.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Załączniki do ofert po zakończeniu postępowania zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani - zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Brak odpowiedzi równoznaczny jest z niezakwalifikowaniem kandydatki/kandydata. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Wynagrodzenie brutto miesięczne wynosi 2642,30 zł plus dodatek za wysługę lat od 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy (minimum 5 lat).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 3124

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Bożena Knioch

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×