Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim
Ogłoszenie o naborze nr 13760ARCHIWALNE z dnia 01.08.2017 r.
-
Oferty do
11
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Lubuski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
w Wydziale organizacyjno-kadrowym
Gorzów Wielkopolski
ul. Wyszyńskiego 64
66-400 Gorzów Wlkp.
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Realizacja zadań w zakresie obsługi punktu przetwarzania informacji niejawnych - prowadzenie punktu przetwarzania informacji niejawnych, w tym: nadzorowanie obiegu dokumentów niejawnych, udostępnianie lub wydawanie dokumentów osobom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa, prowadzenie rejestrów dokumentów, książek doręczeń i ewidencji pieczęci i stempli.
- Realizacja zadań w zakresie spraw archiwizacji - prowadzenie archiwum komendy wojewódzkiej, w tym: archiwizacja, udostępnianie, brakowanie, nadzór nad przestrzeganiem zapisów instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej oraz wykazu rzeczowego akt przez komórki organizacyjne i pracowników komendy wojewódzkiej i jednostek podległych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok na podobnym stanowisku w administracji
- znajomość ustaw i przepisów niezbędnych do wykonywania pracy na danym stanowisku
- bardzo dobra obsługa komputera (środowisko Windows, Internet)
- umiejętność redagowania pism, sporządzania analiz i sprawozdań
- nieposzlakowana opinia
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: na stanowisku pracownika kancelarii tajnej i/lub archiwisty
- podstawowa znajomość ustaw o Państwowej Straży Pożarnej i służbie cywilnej
- przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
- poświadczenia bezpieczeństwa
- kurs archiwalny
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność dobrej organizacji pracy
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 64
66-400 Gorzów Wlkp.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać w sekretariacie, w zamkniętej kopercie z dopiskiem
„Rekrutacja-specjalista”, imię i nazwisko
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego), niekompletne i niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o terminie jej przeprowadzenia.
Wszelkie zapytania dotyczące naboru można kierować do sekcji ds. kadr KW PSP:
- st. kpt. mgr Magdalena Zyk – kierownik sekcji , tel. 95 733 83 11
- asp. mgr Dominika Mazurkiewicz – starszy inspektor, tel. 95 733 83 13