Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Ogłoszenie o naborze nr 1681ARCHIWALNE z dnia 19.07.2016 r.

  • Oferty do
    1

    sierpnia

    2016

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor wojewódzki

do spraw: kontroli finansowej

w Wydziale Budżetu i Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Gorzów Wielkopolski

Adres urzędu:

Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.

WARUNKI PRACY

- stres związany z przeprowadzaniem kontroli oraz wykonywaniem zadań pod presją czasu, - krajowe wyjazdy służbowe, - zagrożenie korupcją, - budynek i pomieszczenia dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, - praca przy komputerze powyżej 4 godz./dziennie.

ZAKRES ZADAŃ

  • przeprowadzanie kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego w celu sprawdzenia prawidłowości wykorzystania dotacji przekazanych z budżetu Wojewody na wykorzystanie zadań z zakresu administracji rządowej oraz sprawdzenia prawidłowości ustalania wysokości dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań zleconych, ich ewidencji, terminowego pobierania i odprowadzania,
  • przeprowadzanie kontroli w jednostkach zespolonej administracji rządowej, jednostkach podporządkowanych, podległych i nadzorowanych przez Wojewodę Lubuskiego, dokonywanie sprawdzenia prawidłowości wykorzystania środków przekazanych z budżetu Wojewody oraz prawidłowości ustalania wysokości dochodów budżetowych, ich ewidencji, terminowego pobierania i odprowadzania,
  • przeprowadzanie kontroli finansowych dotyczących prawidłowości wykorzystania przez jednostki samorządu terytorialnego środków pochodzących z budżetu państwa na zadania własne, w zakresie należącym do kompetencji Wydziału Budżetu i Finansów,
  • przeprowadzanie kontroli dotyczących Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 oraz kontroli u kontrolera I stopnia w Programie Współpracy Terytorialnej Polska (województwo lubuskie) – Brandenburgia 2007-2013,
  • analiza wyników kontroli środków z UE i współfinansowania krajowego, w tym kontroli i audytów przeprowadzonych prze Instytucję Zarządzającą LRPO, Instytucję Audytową, NIK i inne uprawnione podmioty oraz podjętych środków naprawczych na potrzeby procesu planowania i przeprowadzania kontroli własnych,
  • sporządzanie projektu zawiadomienia do rzecznika dyscypliny finansów publicznych oraz opracowywanie projektu decyzji administracyjnej dot. konieczności zwrotu dotacji.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: w przeprowadzaniu kontroli lub w zakresie księgowości lub doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej lub w zakresie wdrażania funduszy strukturalnych UE.
  • znajomość przepisów krajowych z zakresu finansów publicznych i rachunkowości,
  • znajomość przepisów krajowych dot. kompetencji i funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego,
  • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz cywilnego,
  • znajomość przepisów i standardów dot. prowadzenia kontroli,
  • znajomość zasad etyki korpusu służby cywilnej,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość zagadnień związanych z wykorzystaniem funduszy strukturalnych, w tym: znajomość prawa wspólnotowego z zakresu wdrażania funduszy strukturalnych, znajomość krajowych wytycznych dotyczących wdrażania funduszy europejskich w perspektywie finansowej 2007-2013, znajomość polityk horyzontalnych Unii Europejskiej,
  • dyspozycyjność, samodzielność, umiejętności analityczne,
  • znajomość pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: obsługi edytora tekstów MS Word, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point, obsługi poczty elektronicznej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • dokładność, asertywność, komunikatywność,
  • odporność na stres, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
  • przeszkolenie: z obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, z obsługi programu Oracle Discoverer.
  • wykształcenie: studia podyplomowe na jednym z wymienionych kierunków: ekonomia, administracja, prawo, fundusze europejskie, audyt i kontrola.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Lubuski Urząd Wojewódzki
    Kancelaria ogólna Urzędu
    ul. Jagiellończyka 8
    66-400 Gorzów Wlkp.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

•   w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
•   dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczenia jest do pobrania
na stronie http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/pliki_praca.html
•   list motywacyjny powinien być odręcznie podpisany,
•   osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomione e-mailem lub telefonicznie,
•   oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
•   oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
•   dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95/7115-263.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2954

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim

Udostępnił: Daniela Milczarczyk

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 19.07.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×