Archiwum Państwowe w Zamościu

Ogłoszenie o naborze nr 18990ARCHIWALNE z dnia 06.12.2017 r.

  • Oferty do
    20

    grudnia

    2017

  • Wymiar etatu
    3/4
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Archiwum poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

samodzielny referent

do spraw: administracji

Dyrektor Archiwum Państwowego w Zamościu



Miejsce wykonywania pracy:

Zamość

Archiwum Państwowe w Zamościu
ul. Hrubieszowska 69A
22-400 Zamość

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Zamościu
ul. Hrubieszowska 69A
22-400 Zamość

WARUNKI PRACY

- stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem; - bariery architektoniczne: brak windy w budynku, brak toalety odpowiednio dostosowanej dla osób niepełnosprawnych; - narażenie na kontakt z kurzem; - możliwość narażenia na czynniki biologiczne: bakterie, grzyby, pleśnie, pył osiadły; - wyjazdy i wyjścia służbowe;

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie Kancelarii Archiwum Państwowego w Zamościu zgodnie z instrukcją Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych
  • Obsługa interesantów krajowych i zagranicznych oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników Archiwum
  • Przyjmowanie pism, podań i gotówki na opłaty bezpośrednio od interesantów oraz wypisywanie rachunków
  • Przejmowanie i ewidencjonowanie wpływającej do Archiwum korespondencji oraz przesyłek pocztowych tradycyjnych i elektronicznych
  • Prowadzenie ewidencji spraw terminowych
  • Przygotowywanie korespondencji do wysyłki w formie tradycyjnej i elektronicznej
  • Obsługa systemu Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego (EZD PUW)
  • Prowadzenie registratury Archiwum - zakładanie teczek aktowych, kompletowanie spraw do załatwiania oraz sporządzanie spisów akt do archiwum zakładowego
  • Dokonywanie zakupów materiałów kancelaryjnych, gospodarczych oraz środków czystości
  • Prowadzenie książki inwentarzowej Archiwum oraz biblioteki Archiwum
  • Prowadzenie innych prac zleconych przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych i Dyrektora Archiwum Państwowego w Zamościu
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych
  • Należyta dbałość o powierzone mienie
  • Sporządzanie i edytowanie pism urzędowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • staż pracy: 3 lata w prowadzeniu kancelarii, sekretariatu lub biura, na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • dobra organizacja miejsca pracy i odporność na stres
  • wysoka kultura osobista
  • bardzo dobra obsługa komputera, przeglądarki internetowej oraz poczty elektronicznej
  • bardzo dobra znajomość pakietu biurowego MS Office (word, excell, access)
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań w administracji publicznej
  • doświadczenie w obsłudze systemu EZD PUW
  • znajomość przepisów archiwalnych
  • doświadczenie w prowadzeniu archiwum zakładowego
  • znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości oraz zamówień publicznych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dokument potwierdzający bardzo dobrą znajomość języka angielskiego

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.12.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Zamościu
    ul. Hrubieszowska 69A
    22-400 Zamość

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

Wymagane dokumenty i aplikacje należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres: Archiwum Państwowe w Zamościu, ul. Hrubieszowska 69A, 22-400 Zamość w terminie do 20 grudnia do godziny 12:00, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko samodzielnego referenta do spraw administracji". Dokumenty i aplikacje, które wpłyną do Archiwum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Planowane techniki i metody naboru:
1) weryfikacja formalna ofert;
2) test wiedzy i umiejętności lub rozmowa kwalifikacyjna

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie (proszę o podanie w CV adresu mailowego i nr telefonu kontaktowego) o kolejnym etapie naboru.



Liczba odwiedzin: 3896

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Archiwum

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Zamościu

Udostępnił: Jakub Żygawski

Komórka organizacyjna: Dyrektor AP w Zamościu

Wprowadzono: 06.12.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×