Komenda Miejska Policji w Zamościu
Ogłoszenie o naborze nr 4593ARCHIWALNE z dnia 15.10.2016 r.
-
Oferty do
25
października
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: finansowych i ewidencyjnych
w Wydziale Wspomagającym
Zamość
ul. Wyszyńskiego 2
22-400 Zamość
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Naliczanie i sporządzanie wykazów dodatkowych należności w zakresie gratyfikacji urlopowych;
- Naliczanie i sporządzanie wykazów dodatkowych należności w zakresie wyżywienia psów służbowych;
- Naliczanie i sporządzanie wykazów dodatkowych należności w zakresie równoważnika w zamian za wyżywienie w naturze
- Naliczanie i sporządzanie wykazów dodatkowych należności w zakresie zwrotu kosztów lub równoważnika za przejazd raz w roku środkami publicznego transportu zbiorowego;
- Naliczanie i sporządzanie wykazów dodatkowych należności z tytułu ryczałtu za dojazdy do służby oraz weryfikacja przewoźników pod kątem racjonalnego wydatkowania środków finansowych;
- Wprowadzanie do systemu informatycznego informacji o nałożonych grzywnach w drodze mandatu karnego;
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (w szczególności znajomość pakietu Microsoft Office);
- Znajomość obowiązujących przepisów w tym: ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o finansach publicznych;
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole;
- Komunikatywność, samodzielność;
- Umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy obejmującej zagadnienia ekonomiczne
- Rzetelność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
- Kreatywność, mobilność, sumienność;
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.10.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8°° do 15°° bezpośrednio w recepcji KMP w Zamościu lub przesłać pod adres:
Komenda Miejska Policji w Zamościu
ul. Wyszyńskiego 2
22-400 Zamość
z adnotacją na kopercie „ogłoszenie – inspektor Wydziału Wspomagającego"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- ocena złożonych dokumentów,
- test wiedzy z zakresu znajomości ustawy o służbie cywilnej,
- test wiedzy z zakresu znajomości ustawy o ustawy o Policji,
- test wiedzy z zakresu znajomości ustawy o finansach publicznych,
- sprawdzian umiejętności praktycznych z obsługi komputera,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Osoby spełniające wymagania zostaną powiadomione telefonicznie o zakwalifikowaniu do
dalszego etapu postępowania.
Kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.
Do składania ofert zapraszamy także osoby niepełnosprawne, których stopień
niepełnosprawności nie wyklucza realizacji opisanych obowiązków.
Oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis.
Oferty odrzucone mogą być odebrane do 30 listopada 2016 roku, po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (84) 6771220, 6771222