Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Ogłoszenie o naborze nr 9400ARCHIWALNE z dnia 17.03.2017 r.

  • Oferty do
    28

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

asystent

do spraw: administracyjno – biurowych

w Placówce Straży Granicznej w Skryhiczynie



Miejsce wykonywania pracy:

Skryhiczyn

Placówka Straży Granicznej w Skryhiczynie
22-145 Dubienka, Skryhiczyn 69

Adres urzędu:

Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm

WARUNKI PRACY

Praca samodzielna, związana z ochroną informacji niejawnych. Kontakty zewnętrzne: z pracownikami Poczty Polskiej w celu odbioru/nadania przesyłek. Narzędzia pracy: rejestry, komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kancelaria znajduje się na I piętrze, dostęp przez klatkę schodową, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przechowywanie dokumentów jawnych i niejawnych oraz prowadzenie ich ewidencji
  • Bieżące wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem korespondencji wchodzącej i wychodzącej
  • Sprawowanie nadzoru merytorycznego oraz prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego wykonywania i przechowywania dokumentów przez poszczególnych wykonawców
  • Udział w pracach komisji zajmującej się brakowaniem dokumentacji służbowej
  • Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz szkoleniowej
  • Przeprowadzanie szkoleń w ramach doskonalenia lokalnego w zakresie ochrony informacji jawnych i niejawnych oraz ochrony danych osobowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • Zdolność szybkiego przyswojenia szerokiego i zróżnicowanego zakresu wiedzy
  • Umiejętność szukania i zastosowania alternatywnych rozwiązań w sytuacjach problematycznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków lub w administracji publicznej
  • Przeszkolenie w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dot. odbycia przeszkolenie w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 28.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Nadbużański Oddział Straży Granicznej
    ul. Trubakowska 2
    22-100 Chełm

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2000,- zł
Planowana data zatrudnienia: ok. 01.08.2017 r.
Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu. Osoby zostaną powiadomione telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.

Techniki/metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test merytoryczny (wiedzy), rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-50-91.

Dane osobowe zawarte w ofertach będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Osoby aplikujące mają prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2550

Wytworzył/odpowiada: Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Udostępnił: Monika Łapińska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 17.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×