Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Rykach
Ogłoszenie o naborze nr 38503ARCHIWALNE z dnia 24.11.2018 r.
-
Oferty do
4
grudnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: technicznych
samodzielne stanowisko pracy ds technicznych
Ryki
ul. Warszawska 25
08-500 Ryki
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- 1. Systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalenie z jednostką ratowniczo-gaśniczą i wydziałem operacyjno-rozpoznawczym komendy priorytetów w tym zakresie.
- 2. Ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej.
- 3. Inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego.
- 4. Prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych.
- 5. Obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej.
- 6. Prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi.
- 7. Nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy powiatowej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych.
- 8. Prowadzenie pojazdów służbowych w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy.
- 9. Organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych.
- 10. Wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupywanych samochodów i sprzętu silnikowego.
- 11. Analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego, ratowniczego, środków gaśniczych, neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie.
- 12. Obsługa urządzeń biurowych.
- 13. Prowadzenie teczek rzeczowych zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
- 14. Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw.
- 15. Prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu Komendy.
- 16. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej Komendy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe wyższe o kierunku przydatnym do realizacji zadań na w/w stanowisku.
- doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego przy realizacji zadań na w/w stanowisku.
- Biegła znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej wraz z aktami wykonawczymi z zakresu wykonywanych zadań oraz o służbie cywilnej. 4. Umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługi komputera w zakresie oprogramowania użytkowego dotyczącego ewidencji majątku.
- Umiejętność formułowania pism, notatek, sprawozdań. Prawo jazdy kat. B, C. Znajomość obsługi komputera w zakresie programów pakietu Open Office, pakietu Microsoft Office tj. Word i Excel oraz programów fakturowych i magazynowych.
- Umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy. Znajomość przepisów związanych z zaopatrzeniem i gospodarką transportową w PSP.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- 1. Znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych. 2. Znajomość pojazdów i sprzętu pożarniczego. 3. Komunikatywność, samodzielność, terminowość i dokładność.
- 4. Umiejętność pracy pod presją czasu i zachowania równowagi w sytuacjach stresogennych. 5. Umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem. 6. Umiejętność przygotowania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 04.12.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rykach ul. Warszawska 25 08-500 Ryki w zaklejonej kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem z adnotacją
„Oferta pracy na stanowisko starszego specjalisty w KP PSP w Rykach – samodzielne stanowisko pracy ds. technicznych”.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Rykach, jako pracodawca.
2. Dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rykach wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: (20-012 Lublin, ul. Strażacka 7, tel. 81 53 51 233, e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl).
3. Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na pracownika Komendy Powiatowej PSP w Rykach na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust 1 lit a RODO).
4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
5. Dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do 4 marca 2019 r.
6. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacja z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Komendanta Powiatowego PSP w Rykach. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzania jej danych osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00,
fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl).
8. Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie do pracy
w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rykach.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wszelkie informacje zamieszczone w dokumentach aplikacyjnych, niewymienione
w punkcie VII, podawane są przez kandydatów dobrowolnie.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie „Niezbędne dokumenty
i oświadczenia”. Informacja o kandydatach/kandydatkach, którzy/które spełnią wymogi niezbędne oraz o terminie i formie przeprowadzania kolejnego etapu, zostanie upowszechniona poprzez umieszczenie jej na tablicy ogłoszeń Komendy Powiatowej PSP w Rykach oraz opublikowanie na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP
w Rykach https://kppspryki.bip.gov.pl/.
Dokumenty kandydata/kandydatki, który/która zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Oferty niespełniające kryteriów naboru oraz oferty kandydatów/kandydatek, którzy/które nie przeszli kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego, będzie można odebrać w sekcji organizacyjno-kadrowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ryki w terminie do 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru. Nieodebrane oferty zostaną komisyjnie zniszczone niezwłocznie po upływie tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (81) 865 69 11
lub osobiście w sekcji organizacyjno-kadrowej KP PSP w Rykach w dni robocze
(pn. – pt.) w godz.800 – 1500.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze obliczone według kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej na rok 2018 z 11 stycznia 2018 r. (Dz. U. z 2018 r poz. 291) przy uwzględnieniu mnożnika określonego stosownie do załącznika nr 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 29 stycznia 2016 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 807 ze zm.) - ustalone będzie w oparciu o mnożnik 1,121 oraz dodatek za wysługę lat odpowiedni do zaliczonego okresu pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Załączniki: (do pobrania pod adresem https://kppspryki.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/ogloszenie-o-naborze-do-korpusu-sluzby-cywilnej-na-stanowisko-starszy-specjalista-w-samodzielnym-stanowisku-pracy-ds-technicznych.html )
Wzór - oświadczenie niezbędne dotyczące przetwarzania danych osobowych
Wzór - oświadczenia