Komenda Powiatowa Policji w Parczewie
Ogłoszenie o naborze nr 18337ARCHIWALNE z dnia 22.11.2017 r.
-
Oferty do
1
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: finasów
Zespół ds. Finansów i Zaopatrzenia
Parczew
Komenda Powiatowa Policji w Parczewie
ul. Wojska Polskiego 4
21-200 Parczew
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych
- Sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym i uformianie wszystkich dokumentów dotyczących wydatków budżetowych
- Sporządzanie wykazów dodatkowych należności pieniężnych dotyczących funkcjonariuszy
- Prowadzenie gospodarki mandatowej dotyczącej mandatów gotówkowych
- Opracowywanie decyzji administracyjnych dotyczących uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy oraz sporządzanie pozostałej dokumentacji w zakresie gospodarki mieszkaniowej
- Sporządzanie imiennych zestawień dochodów uzyskanych przez osoby fizyczne (biegłych sądowych, tłumaczy przysięgłych, rzeczoznawców, osób zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia),
- Rozliczanie delegacji służbowych funkcjonariuszy i pracowników
- Przygotowywanie i zdawanie dokumentów do archiwum zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
- Czuwanie nad zabezpieczeniem tajemnicy służbowej w pomieszczeniach
- Obsługa interesantów zewnętrznych i wewnętrznych
- Wykonywanie czynności bieżących zleconych przez przełożonych w zakresie niezbędnym dla potrzeb służby
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: administracja, w tym do 1 roku w obszarze finansów
- znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- umiejętność obsługi sprzętu biurowego
- obsługa komputera (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu)
- referencje, dyspozycyjność, dokładność, obowiązkowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 01.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Parczewie
ul. Wojska Polskiego 4
21-200 Parczew
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy składać z dopiskiem OFERTA KADRY.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 083 355 32 15.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data nadania) nie będą brane pod uwagę.
Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie o jej terminie.
Odpowiadamy tylko na oferty kandydatów zaproszonych na rozmowy kwalifikacyjne.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone bez podawania przyczyn