Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie

Ogłoszenie o naborze nr 36455ARCHIWALNE z dnia 22.10.2018 r.

  • Oferty do
    19

    listopada

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

Wydział Kwatermistrzowsko -Techniczny



Miejsce wykonywania pracy:

Lublin

Adres urzędu:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Antoniego Szczerbowskiego 6 20-012 Lublin

WARUNKI PRACY

• Praca biurowa w siedzibie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie; w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na parterze budynku; • Praca w systemie codziennym w godzinach 07.30 – 15.30; • Praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, skaner, faks, niszczarka); • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin ; • Oświetlenie sztuczne i naturalne; • Praca z bazami danych/ programami specjalistycznymi; • Brak windy, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych; • Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych;

ZAKRES ZADAŃ

  • • prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych w użytkowaniu
  • • bieżące opracowywanie dowodów PN, OW, LN, MN i systematyczne uzgad-nianie zmian w ewidencji pozostałych środków trwałych
  • • udział w przeprowadzaniu inwentaryzacji środków trwałych i pozostałych środków trwałych i zapasów magazynowych oraz dokładne i terminowe ich rozliczanie
  • • współprowadzenie dokumentacji związanej z inwentaryzacjami, wybrakowa-niem, likwidacją majątku KM PSP w Lublinie
  • • samodzielne opracowanie kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro oraz zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
  • • administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytko-wanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy miejskiej, a także planowanie potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego
  • • prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem i gospodarką mundurową, prowadzenie obsługi mundurowej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej, dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych
  • • analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego, ratowniczego, środków gaśniczych, neutralizatorów i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie
  • • zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego na terenie powiatu lubelskiego oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych
  • • obsługa urządzeń biurowych
  • • prowadzenie teczek rzeczowych zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt
  • • sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy administracja publiczna
  • • biegła znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej wraz z aktami wykonawczymi z zakresu wykonywanych zadań, o służbie cywilnej, prawo zamówień publicznych
  • • umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługi komputera w zakresie oprogramowania użytkowego dotyczącego ewidencji majątku
  • • Umiejętność formułowania pism, notatek, sprawozdań
  • • znajomość obsługi komputera w zakresie programów pakietu Open Office, pakietu Microsoft Office tj. Word i Excel oraz programów fakturowych i magazynowych
  • • umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy
  • • znajomość krajowego rynku umundurowania, odzieży specjalnej i ekwipunku osobistego obowiązujących w PSP
  • • znajomość przepisów związanych z zaopatrzeniem i gospodarką mundurową w PSP
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • • Prawo jazdy kat. B
  • • Komunikatywność, samodzielność, terminowość i dokładność
  • • Umiejętność pracy pod presją czasu i zachowania równowagi w sytuacjach stresogennych
  • • Umiejętność organizacji pracy i efektywnego zarządzania czasem

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (w formie Curriculum Vitae)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na publikację wyników poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia prawa jazdy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 19.11.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    W sekretariacie (I piętro) Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. A. Szczerbowskiego 6 20-012 Lublin w zaklejonej kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem z adnotacją „oferta pracy na stanowisko specjalisty w KM PSP w Lublinie – Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny"

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Oświadczam, iż zostałem/am poinformowany/a o tym że:

1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, jako pracodawca,

2) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych st. kpt. Janusz Baran, 20-012 Lublin ul. Strażacka 7, tel. 81 5351233, e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl

3) dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na pracowników Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

4) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

5) dane zgromadzone w procesie rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do 31.10.2018 r.

6) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Komendanta Miejskego Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.

7) osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 5310300, fax. 22 5310301, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

8) podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie.

………………………………………

podpis kandydata do pracy

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

UWAGA! Wzory oświadczeń zostały określone w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszego ogłoszenia. W przypadku złożenia przez kandydatkę/kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w załącznikach do ogłoszenia, oferta zostanie uznana za niespełniającą wymogów. Wymagane oświadczenia, CV i list motywacyjny muszą być własnoręcznie podpisane.

Dokumenty należy składać w sekretariacie (I piętro) Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Antoniego Szczerbowskiego 6 20-012 Lublin w zaklejonej kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem z adnotacją „oferta pracy na stanowisko specjalisty w KM PSP w Lublinie - Wydział Kwatermistrzowsko - Techniczny” lub przesyłać drogą pocztową. Oferty składane bądź uzupełniane po terminie lub też niekompletne nie będą rozpatrywane.

Informacja o kandydatach/kandydatkach, którzy/które spełnią wymogi niezbędne oraz o terminie i formie przeprowadzania kolejnego etapu, zostanie upowszechniona poprzez umieszczenie jej na tablicy ogłoszeń Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz opublikowanie na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Lublinie http://www.kmpsp.lublin.pl/.

Wszelkie informacje zamieszczone w dokumentach aplikacyjnych, niewymienione w punkcie: dokumenty niezbędne, podawane są przez kandydatów dobrowolnie.

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie „Niezbędne dokumenty i oświadczenia”. Dokumenty kandydata/kandydatki, który/która zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Oferty niespełniające kryteriów naboru oraz oferty kandydatów/kandydatek, którzy/które nie przeszli kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego, będzie można odebrać w Wydziale Organizacyjno-Kadrowym Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie w terminie do 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru. Nieodebrane oferty zostaną komisyjnie zniszczone niezwłocznie po upływie tego terminu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (81) 535 13 45 (98) lub osobiście w Wydziale Organizacyjno-Kadrowym KM PSP w Lublinie w dni robocze w godz.8.00 – 15.00.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze obliczone według kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej na rok 2018 z 11 stycznia 2018 r. (Dz. U. z 2018 r poz. 291) przy uwzględnieniu mnożnika określonego stosownie do załącznika nr 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 29 stycznia 2016 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych , wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 807 ze zm.) - ustalone będzie w oparciu o mnożnik 1,43 oraz dodatek za wysługę lat odpowiedni do zaliczonego okresu pracy.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane
z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 4012

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie

Udostępnił: Justyna Cichosz-Sobolewska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 22.10.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×