Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
Ogłoszenie o naborze nr 24798ARCHIWALNE z dnia 29.03.2018 r.
-
Oferty do
9
kwietnia
2018
-
Wymiar etatu
1/1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
w Wydziale Finansów
Lublin
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Antoniego Szczerbowskiego 6 20-012 Lublin
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie pełnej księgowości, rachunkowości i finansów komendy zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami;
- Sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta miejskiego nad gospodarką finansową, materiałową i mieniem komendy;
- Prowadzenie sprawozdawczości budżetowej, finansowej i podatkowej zgodnie z obowiazującymi terminami;
- Opracowywanie planów finansowych, zasileń oraz bieżąca kontrola ich wykonania, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego;
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
- Realizowanie systemu kontroli zarządczej oraz wewnętrznej kontroli z obszaru rachunkowości i gospodarki finansowej komendy;
- Nadzorowanie sporządzania deklaracji miesięcznych i informacji rocznych podatku od osób fizycznych i podatku zryczałtowanego;
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi PSP, Urzędem Miasta Lublin, Starostwem Powiatowym w Lublinie oraz organami samorządu terytorialnego, ZUS, US oraz bankami;
- Nadzorowanie windykacji należności oraz regulowania zobowiązań budżetowych i działalności pozabudżetowej;
- Rozliczanie podatku VAT z działalności dodatkowej;
- Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy;
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez komendanta miejskiego, dotyczących prowadzenia rachunkowości;
- Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych;
- Odpowiedzialnośc za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki oraz kierowanie pracą Wydziału Finansów;
- Administrowanie i obsługa specjalistycznych programów: Bankowość elektroniczna (PekaoBiznesSA), Fortech, PSP SOD, PSP SOD2, FKVi, KSAT, JPK.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie według odrębnych przepisów określonych w art. 54 ust. 2 pkt 5 ustawy o finansach publicznych tj. wykształcenie wyższe - ukończone jednolite studia magisterskie, wyższe studia zawodowe, uzupełniające studia magisterskie, studia podyplomowe i posiadanie 3-letniej praktyki w księgowości lub wykształcenie średnie - ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkołą ekonomiczna i posiadanie 6-letniej praktyki w księgowości lub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiag rachunkowych, wydane na podstawie odrebnych przepisów
- staż pracy: 5 lat na stanowisku głównego księgowego w jednostce budżetowej (w rozumieniu ustawy o finansach publicznych)
- biegła znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o Państwowej Straży Pożarnej, o ochronie przeciwpożarowej, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętnośc biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi, obsługi komputera
- umiejętnosć stosowania prawa w praktyce
- umiejętnosć formułowania pism, notatek, sprawozdań
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działaności instytucji państwowych oraz samorzadu terytorialnego, przeciwko wiarygodnosci dokumentów, umyślne przestępstwo lub za umyślne przestępstwo skarbowe
- doświadczenie zawodowe powyżej jednego roku w kierowaniu zespołem pracowniczym
- doświadczenie w rozliczaniu i w zakresie wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi powyżej 30 mln zł rocznie
- komunikatywność
- CV i list motywacyjny
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- prawo jazdy kat. B
- ukończone kursy i szkolenia z zakresu księgowości, podatków i rozliczeń finansowych
- umiejętnosć analitycznego myślenia
- odporność na stres
- doświadczenie w prowadzeniu księgowości budżetowej w jednostkach PSP
- doświadczenie w rozliczaniu dotacji inwestycyjnych z pozabudżetowych źródeł
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na publikację wyników poszczególnych etapów postępowania kwalifikacyjnego
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działaności instytucji państwowych oraz samorzadu terytorialnego, przeciwko wiarygodnosci dokumentów
- dokument potwierdzający posiadanie doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem pracowniczym
- dokumenty potwierdzające doświadczenie w rozliczaniu i w zakresie wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi powyżej 30 mln zł rocznie
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzajacych spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia
- kopia prawa jazdy
- dokumenty potwierdzające doświadczenie w prowadzeniu księgowości budżetowej w jednostkach PSP
- dokumenty potwierdzające doświadczenie w rozliczaniu dotacji inwestycyjnych z pozabudżetowych źródeł
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.04.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
sekretariat (I piętro) Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Antoniego Szczerbowskiego 6 20-012 Lublin w zaklejonej kopercie podpisanej imieniem i nazwiskiem z adnotacją "oferta pracy na stanowisko głównego księgowego w KM PSP w Lublinie"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacja o kandydatach/kandydatkach, którzy spełnią wymogi niezbędne wraz z punktami preferencyjnymi oraz o terminie i formie przeprowadzenia kolejnego etapu zostanie upowszechniona poprzez umieszczenie jej na tablicy ogłoszeń Komendy Miejskiej PSP w Lublinie http:/www.kmpsp.lublin.pl/ oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej PSP w Lublinie.
Dokumenty kandydata, któy zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Oferty niewspełniające kryteriów naboru oraz oferty kandydatów/kandydatek, któzy nie przeszli kolejnych etapów postęowania kwalifikacyjnego, będzie można odebrać w Wydziale Organizacyjno-Kadrowym Komendy Miejskiej Państwowej straży Pożarnej w Lublinie w terminie do 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru. Nieodebrane oferty zostaną komisyjnie zniszczone niezwłocznie po upływie tego terminu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 81 535-13-45 (98) lub osobiście w Wydziale Organizacyjno-Kadrowym KM PSP w Lublinie w dni robocze w godz. 8.00 - 15.00.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze obliczone wg kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej na rok 2018 z 11 stycznia 2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 291) przy uwzględnieniu mnożnika określonego stosownie do załącznika nr 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 29 stycznia 2016 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej ( Dz. U. z 2016 r., poz. 125 ze zm.) – ustalone będzie w oparciu o mnożnik 1,8 oraz dodatek za wysługę lat odpowiedni do zaliczonego okresu pracy.
Ogłoszenie o naborze wraz z załącznikami zawierajacymi oświadczenia dostępne jest na stronie internetowej http:/www.kmpsp.lublin.pl/ oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej PSP w Lublinie.