Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęcznej
Ogłoszenie o naborze nr 7244ARCHIWALNE z dnia 10.01.2017 r.
-
Oferty do
23
stycznia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
główny księgowy
w Samodzielnym Stanowisku Pracy ds. Finansowych
Łęczna
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęcznej ,
ul. Przemysłowa 18 ; 21 – 010 Łęczna
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęcznej ,
ul. Przemysłowa 18 ; 21 – 010 Łęczna
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie pełnej księgowości, rachunkowości i finansów komendy zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami;
- Sporządzanie rocznego bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej w obowiązujących terminach, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków;
- Opracowywanie projektu budżetu na podstawie analizy wykonania budżetu oraz harmonogramu wydatków;
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
- Sporządzanie list płac i przelewów dot. wypłat z list płac, prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej (ZUS), podatkowej (US) oraz sporządzanie sprawozdań do (GUS);
- Prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań finansowych oraz rozliczeń publiczno – prawnych;
- Obsługiwanie programów: bankowość elektroniczna, kadrowo – płacowy, finansowy, Płatnik, PUE – ZUS, GUS;
- Sprawowanie nadzoru nad gospodarką finansową, materiałową i mieniem komendy;
- Nadzór nad przebiegiem i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy;
- Realizowanie systemu kontroli zarządczej z obszaru rachunkowości i gospodarki finansowej komendy;
- Archiwizowanie dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy (uporządkowanie i przygotowanie do zdania w archiwum zakładowym );
- Szczegółowy zakres wykonywania zadań określi zakres czynności.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe dla wykształcenia wyższego (ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe) co najmniej 3 letnia praktyka w księgowości, dla wykształcenia średniego (średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna) – co najmniej 6 letnia praktyka w księgowości;
- Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, ustaw podatkowych oraz prawa pracy;
- Umiejętność obsługi komputera w tym obsługa programów finansowo - księgowych, płacowych, Płatnika ZUS oraz bankowości elektronicznej;
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce;
- Umiejętność formułowania pism, notatek, sprawozdań;
- Rzetelność, dyspozycyjność, samodzielność i odpowiedzialność;
- Niekaralność przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Znajomość ustawy o PSP i służbie cywilnej;
- Prawo jazdy kat. B;
- Staż pracy w księgowości jednostki budżetowej;
- Staż pracy na stanowisku głównego księgowego jednostki budżetowej;
- Wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
- Certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;
- Komunikatywność;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Numer telefonu kontaktowego do celów naboru.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów;
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopia prawa jazdy;
- Kopia dokumentów potwierdzających staż pracy w księgowości jednostki budżetowej;
- Kopia dokumentów potwierdzających staż pracy na stanowisku głównego księgowego jednostki budżetowej;
- Kopia wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
- Kopia certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łęcznej,
ul. Przemysłowa 18, ; 21 – 010 Łęczna ( I piętro Pok. 110 – sekretariat) w zaklejonej kopercie z adnotacją „nabór na stanowisko główny księgowy”.
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty należy przesyłać lub składać w zamkniętej kopercie z adnotacją „nabór na stanowisko główny księgowy” w dni robocze w godzinach od 7.30 – 15.30. Ostateczny termin dostarczania ofert ustala się do godziny 15.30 w dniu 23 stycznia 2017 r.
Oferty niekompletne lub nadesłane/dostarczone po wyznaczonym terminie ( decyduje data i godzina wpływu do Sekretariatu Komendy Powiatowej PSP w Łęcznej ) nie będą rozpatrywane. Życiorys / list motywacyjny oraz każde z oświadczeń powinno być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (81) 752 75 20 (25) lub osobiście w Sekretariacie KP PSP w Łęcznej w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze obliczone wg kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej na rok 2016 z 25 lutego 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 278) przy uwzględnieniu mnożnika określonego stosownie do załącznika nr 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 29 stycznia 2016 r. w sprawie określenia stanowisk urzędniczych, wymaganych kwalifikacji zawodowych, stopni służbowych urzędników służby cywilnej, mnożników do ustalania wynagrodzenia oraz szczegółowych zasad ustalania i wypłacania innych świadczeń przysługujących członkom korpusu służby cywilnej ( Dz. U. z 2016 r., poz. 125) – ustalone będzie w oparciu o mnożnik 1,5 oraz dodatek za wysługę lat odpowiedni do zaliczonego okresu pracy.
Metody i techniki naboru:
1. weryfikacja formalna
2. analiza merytoryczna aplikacji
3. rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.