Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie
Ogłoszenie o naborze nr 8971ARCHIWALNE z dnia 03.03.2017 r.
-
Oferty do
14
marca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: organizacyjno - kadrowych
w Sekcji Organizacyjno - Kadrowej
Krasnystaw
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie
ul. Poniatowskiego 10
22-300 Krasnystaw
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie kancelarii ogólnej i Sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP.
- Opracowanie planów pracy Komendy Powiatowej PSP.
- Prowadzenie archiwum Komendy Powiatowej PSP oraz spraw związanych z archiwizacją dokumentów.
- Prowadzenie spraw z zakresu BHP oraz profilaktyki zdrowotnej funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
- Rozliczanie czasu służby i pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych.
- Organizacja oraz obsługa spotkań, narad i odpraw słuzbowych.
- Wykonywanie pozostałych czynności słuzbowych zleconych przez przełożonych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji publicznej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe z zakresu BHP
- doświadczenie zawodowe: w prowadzeniu spraw BHP
- kurs kancelaryjno - archiwalny I stopnia
- prawo jazdy kat. B
- znajomość Kodeksu Pracy
- znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej
- znajomość Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i rozporządzeń wykonawczych, a w szczególności: w sprawie pełnienia służby przez strażaków PSP, w sprawie zakresu, trybu i częstotliwości przeprowadzania okresowych profilaktycznych badań lekarskich oraz okresowej oceny sprawności fizycznej strażaka PSP
- znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach PSP ( Zarządzenie Nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej)
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, sprawne posługiwanie się aplikacjami biurowymi tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, programem do tworzenia prezentacji multimedialnych
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- komunikatywność, samodzielność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu kancelaryjno - archiwalnego I stopnia
- kopia prawa jazdy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.03.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krasnymstawie
ul. Poniatowskiego 10
22-300 Krasnystaw
Z dopiskiem: „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nabór zostanie przeprowadzony przez komisję rekrutacyjną i będzie obejmował:
- weryfikację formalną ofert do dnia 16.03.2017 r.
- test wiedzy w dniu 20.03.2017 r.
- rozmowę kwalifikacyjną w dniu 20.03.2017 r.
Oferty złożone po terminie lub niekompletne (tj. niezawierające wszystkich niezbędnych dokumentów i oświadczeń) zostaną odrzucone.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do testu wiedzy zostanie opublikowana na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Krasnymstawie i na tablicy ogłoszeń w budynku komendy do dnia 16.03.2017 r.
Dokumenty osób, które nie zostały zatrudnione, będzie można odebrać w terminie trzech miesięcy od zakończenia naboru. Po tym terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.
Informacje szczegółowe dostępne są w komórce organizacyjno – kadrowej komendy pod numerem telefonu 82 576 25 55 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30.