Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie

Ogłoszenie o naborze nr 43199ARCHIWALNE z dnia 20.02.2019 r.

  • Oferty do
    2

    marca

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy referent

do spraw: w Zespole ds. Wykroczeń i Organizacji Służby

Wydział Prewencji



Miejsce wykonywania pracy:

Krasnystaw

Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
ul. Okrzei 11
22- 300 Krasnystaw

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie

WARUNKI PRACY

• Praca na stanowisku kancelaryjno- biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych. • Miejsce pracy: parter budynku • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. • Wejście do Komendy posiada windę, jednak wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne - nie dostosowanie szerokości drzwi i korytarzy, żadne z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych nie przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych. • Nie występują warunki uciążliwe/ szkodliwe/ niebezpieczne dla zdrowia.

ZAKRES ZADAŃ

  • opracowywanie i przesyłanie według potrzeb sprawozdań i danych statystycznych w oparciu o obowiązujące przepisy i polecenia służbowe,
  • miesięczne sporządzanie i wprowadzanie do SESPol zestawień liczbowych wykroczeń ujawnionych w ramach prowadzonych czynności wyjaśniających na podst. art. 54 kpw i w postępowaniu mandatowym oraz zastosowanych środków oddziaływania pozakarnego w KPP Krasnystaw,
  • prowadzenie Elektronicznego Rejestru Spraw o Wykroczenia, w tym: a) rejestrowanie spraw o wykroczenia, b) bieżące modyfikowanie danych dot. prowadzących czynności, rejonów służbowych, czasu i miejsca popełnionego wykroczenia i innych danych, c) rejestrowanie wokand sądowych, d) rejestrowanie wyroków, e) wyrejestrowywanie spraw prowadzonych przez Wydział Prewencji, PP w Żółkiewce, PP w Siennicy Różanej, PP w Izbicy, PP w Fajsławicach,
  • monitorowanie terminowości prowadzonych czynności wyjaśniających, w tym spraw zagrożonych przedawnieniem,
  • sprawdzanie pod względem formalnym sporządzanych wniosków o ukaranie oraz wniosków o odstąpienie od skierowania wniosku do Sądu o ukaranie,
  • przesyłanie wniosków o ukaranie wraz z materiałami do Sądu,
  • ocena prowadzonych czynności wyjaśniających w sprawach o wykroczenia, ich zasadności i nadanej kwalifikacji prawnej,
  • rozliczanie czasu pracy policjantów Zespołu ds. Wykroczeń i Organizacji Służby oraz policjantów Zespołu Dyżurnych- SWOP (Absencja- Operator),
  • opracowywanie informacji, wytycznych dla jednostek organizacyjnych KPP w Krasnymstawie związanych tematycznie z rejestracją wykroczeń, wypełnianiem formularzy statystycznych,
  • rejestracja w elektronicznym systemie UFO zawiadomień o braku aktualnego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC,
  • bieżąca współpraca z pracownikami sekretariatów SR w Zamościu, SR w Krasnymstawie w sprawach z zakresu wykroczeń,
  • rejestracja korespondencji przydzielonej Zespołowi ds. Wykroczeń i Organizacji Służby oraz Zespołowi Dyżurnych,
  • rejestracja korespondencji przydzielonej poszczególnym dzielnicowym- Książka Kontroli Spraw Przydzielonych Dzielnicowemu- odrębnie dla każdego rejonu służbowego,
  • prowadzenie rejestru ewidencji imiennych wezwań dla policjantów wydziału,
  • prowadzenie rejestru wokand,
  • prowadzenie teczek zagadnieniowych: a) teczka kart nadzoru, b) teczka zaskarżeń i środków odwoławczych, c) teczka wokand, d) teczka upoważnień do ERSoW, e) teczka analiz w sprawach o wykroczenia, komórek ds. wykroczeń,
  • udzielanie odpowiedzi na pisma i telegramy.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: w pracy biurowej
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy),
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych i tajnych,
  • znajomość przepisów dotyczących planowania i sprawozdawczości w Policji,
  • znajomość Ustawy o Policji,
  • znajomość Kodeksu Wykroczeń,
  • znajomość Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia,
  • znajomość Prawa o ruchu drogowym;
  • odpowiedzialność i dokładność,
  • umiejętność komunikowania się oraz asertywność,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • dyspozycyjność,
  • wysoka kultura osobista ,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • umiejętność interpretacji przepisów, analizowania i negocjacji,
  • przeszkolenie z pracy biurowej i obsługi komputera (pakiet biurowy);

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 02.03.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie
    ul. Okrzei 11
    22- 300 Krasnystaw

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY

 Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:

1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji
w Krasnymstawie z siedzibą przy ul. Okrzei 11, tel. (82) 575 62 12.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji
w Krasnymstawie– e-mail: iod.krasnystaw@lu.policja.gov.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną niszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.

5. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.

7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału
w wybranym procesie rekrutacji.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 82 575 62 61.

W miesiącu poprzedzającym, datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.


Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30
do 15:30 Komendzie Powiatowej Policji w Krasnymstawie, lub przesyłać pocztą na wskazany powyżej adres. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, niekompletne lub złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po weryfikacji formalnej ofert, kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie osobistej prezentacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu naboru.

Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach:
http://nabory.kprm.gov.pl/,
http://bip.krasnystaw.kpp.policja.gov.pl/.



Liczba odwiedzin: 3504

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie

Udostępnił: Beata Kubina

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 20.02.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×