Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Ogłoszenie o naborze nr 59249ARCHIWALNE z dnia 03.01.2020 r.

  • Oferty do
    13

    stycznia

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

sekretarz kierownika urzędu

Sekcji Prezydialnej Wydziału Koordynacji Działań



Miejsce wykonywania pracy:

Chełm

Adres urzędu:

ul. Trubakowska 2
22-100 Chełm

WARUNKI PRACY

Praca samodzielna, biurowa, przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, kontakty zewnętrzne kilka razy dziennie z przedstawicielami innych urzędów i instytucji współdziałających z Odziałem oraz z przedstawicielami innych jednostek organizacyjnych Straży Granicznej, kilka razy w tygodniu obsługa interesantów przyjmowanych przez Komendanta NOSG. Narzędzia: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Kancelaria znajduje się na I piętrze, dostęp przez windę i klatkę schodową. Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich (winda tylko do I piętra).

ZAKRES ZADAŃ

  • zachowanie sprawnej i efektywnej obsługi kancelaryjno-administracyjnej urzędu Komendanta oraz bieżące organizowanie pracy w sekretariacie Komendanta Oddziału
  • kompletowanie i przekazywanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu dla Komendanta oraz Zastępców Komendanta
  • ewidencja pism i telegramów wchodzących i wychodzących z Oddziału
  • prowadzenie terminarza spotkań, odpraw
  • przygotowywanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna spotkań z interesantami i gośćmi
  • redagowanie pism na polecenie Komendanta lub jego Zastępców
  • prowadzenie ewidencji (listy) solenizantów, uroczystości cyklicznych
  • translacja, według posiadanych kwalifikacji, obcojęzycznych materiałów informacyjnych dla potrzeb Komendanta Oddziału
  • przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom i funkcjonariuszom Oddziału zgodnie z decyzjami podjętymi przez Komendanta Oddziału

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy biurowej
  • znajomość ustawy o Straży Granicznej z zakresu: organizacja SG, korpusy i stopnie funkcjonariuszy SG
  • komunikatywność, sumienność, zdolności organizacyjne, zdyscyplinowanie
  • umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych
  • umiejętność asertywnego prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • znajomość języków obcych: język angielski, rosyjski/ukraiński na poziomie komunikatywnym
  • wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej
  • kurs sekretarki

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 13.01.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Nadbużański Oddział Straży Granicznej
    ul. Trubakowska 2
    22-100 Chełm

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:

1)      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą:
22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.

2)      Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20.  

3)      Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej.

4)      Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie (art. 6 ust. 1 pkt. b), natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana.

5)      Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru.

6)      Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.

7)      Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.

8)      W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

9)      Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

10)  Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne.

11)   Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/Pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Planowana data zatrudnienia: luty 2020 r.
Proponowane wynagrodzenie brutto: 2600 zł + dodatek stażowy.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.
W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Wzór oświadczeń znajduje się na stronie internetowej www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl w zakładce Praca – Pracownicy cywilni –oświadczenia.
Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie/mailowo o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu (82) 568-53-36.
Techniki i metody naboru:
•   weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
•   test wiedzy (fakultatywnie),
•   rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 4184

Wytworzył/odpowiada: Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Udostępnił: Ewelina Matuszewska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 03.01.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×