Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju

Ogłoszenie o naborze nr 58005ARCHIWALNE z dnia 28.11.2019 r.

  • Oferty do
    5

    grudnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: finansowych

Sekcja finansowa



Miejsce wykonywania pracy:

Biłgoraj

Adres urzędu:

ul. gen. H. Dąbrowskiego 10
23-400 Biłgoraj

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno-biurowa w dni robocze od godz. 7:30 do godz. 15:30, praca w siedzibie jednostki. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe. Oświetlenie naturalne/sztuczne. Miejsce pracy – pomieszczenie biurowe zlokalizowane na drugiej kondygnacji budynku, brak windy. Pomieszczenie stanowiska pracy oraz toaleta niedostosowane są dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.

ZAKRES ZADAŃ

  • Obsługa bankowa i kasowa komendy.
  • Dekretowanie i księgowanie operacji finansowych.
  • Prowadzenie ewidencji materiałów, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  • Sporządzanie list płac oraz prowadzenie kartotek zarobkowych.
  • Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek ZUS.
  • Rozliczanie zwolnień lekarskich.
  • Sporządzanie rachunków i not księgowych.
  • Sporządzanie okresowych sprawozdań do GUS.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku związanym z finansami, rachunkowością lub ekonomią
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz innych urządzeń biurowych.
  • Umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym.
  • Znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych oraz przepisów wykonawczych ww. ustaw.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  •  Doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z prowadzeniem finansów, księgowością lub rachunkowością w jednostce sektora finansów publicznych.
  • Umiejętność obsługi programu Płatnik.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.12.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
    ul. gen. H. Dąbrowskiego 10,
    23-400 Biłgoraj

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

1.      Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju (23-400 Biłgoraj, ul. gen. H. Dąbrowskiego 10, tel. 84 688 00 10, fax. 84 688 00 11, e-mail: kp_bilgoraj@straz.lublin.pl

2.      Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych to:  ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin,
e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl.

3.      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit b RODO – w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko starszego specjalisty w Komendzie Powiatowej PSP w Biłgoraju.

4.      Odbiorcą danych jest Komendant Powiatowy PSP w Biłgoraju. Jednocześnie informuję, że stosownie do art. 29 ustawy z dn. 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.

5.      Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

6.      Przysługuje Pani/Panu prawo do:

                        -         dostępu do treści swoich danych,

                        -         sprostowania swoich danych,

                        -         usunięcia po upływie okresu przechowywania zgodnym z właściwymi przepisami archiwalnymi lub ograniczenia przetwarzania,

                        -         wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

                        -         wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych
(00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

7.      Podstawa prawna przetwarzania danych:

            1)      art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

            2)      art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

8.      Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

9.      Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało przekazaniu poza obszar obowiązywania RODO ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proces naboru składa się z II etapów:
   etap I - weryfikacja dokumentów – 06.12.2019 r.
   etap II - rozmowa kwalifikacyjna – 09.12.2019 r. godz. 10:00.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z opisem „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko” w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 lub listownie do dnia 5 grudnia 2019 r. do godziny 15:30 O złożeniu dokumentów w terminie decyduje: data dostarczenia dokumentów do sekretariatu Komendy.
CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty złożone po terminie lub które nie zawierają kompletu dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne zostanie opublikowana na stronie BIP i stronie internetowej Komendy Powiatowej PSP w Biłgoraju oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Komendy w dniu 06.12.2019 r.
Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu.
Wynik końcowy naboru zostanie opublikowany do dnia 13.12.2019 r.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko starszego specjalisty ds. finansowych znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (tablica ogłoszeń) i w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju (https://kppspbilgoraj.bip.gov.pl/) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Proponowane wynagrodzenie: ok. 2.600,00 brutto plus % wynikający z wysługi lat pracy. Przewidywany termin zatrudnienia: I. 2020 r.
Informacje dodatkowe dostępne są w komórce organizacyjno – kadrowej komendy pod numerem telefonu 84 688 00 10 w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30.



Liczba odwiedzin: 3125

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju

Udostępnił: Tomasz Kozioł

Komórka organizacyjna: Sekcja organizacyjno - kadrowa

Wprowadzono: 28.11.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×