Komenda Powiatowa Policji w Biłgoraju

Ogłoszenie o naborze nr 28589ARCHIWALNE z dnia 08.06.2018 r.

  • Oferty do
    20

    czerwca

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

do spraw: wprowadzania danych w systemy informatyczne Wydziału Ruchu Drogowego

w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Biłgoraju



Miejsce wykonywania pracy:

Biłgoraj

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Biłgoraju, ul. Polna 1, 23-400 Biłgoraj

WARUNKI PRACY

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: • jest to praca administracyjno-biurowa, wykonywana w siedzibie urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30; • praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy. 2. Miejsce i otoczenia organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: • na stanowisku pracy nie występują szczególnie uciążliwe i niebezpieczne warunki pracy; • narzędzia i materiały służące do pracy – komputer, urządzenia biurowe typu faks, ksero, niszczarka, skaner; • praca na II piętrze budynku; • brak podjazdów dla wózków inwalidzkich, oraz drzwi odpowiedniej szerokości; • w budynku brak windy; • toaleta niedostosowana dla osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • wprowadzanie do systemu KSIP danych z kart informacyjnych z Sądu w postaci rozstrzygnięć sądowych i zakazów sądowych w celu aktualizacji danych
  • wprowadzanie do systemu KSIP decyzji w sprawie cofnięć oraz przywrócenia uprawnień do kierowania pojazdami w celu aktualizacji danych
  • wprowadzanie do systemu KSIP zawiadomień o karach dodatkowych i o wykonaniu środka karnego w celu aktualizacji danych o kierowcach
  • prowadzenie kartotek manualnych
  • prowadzenie rejestrów pomocniczych Wydziału Ruchu Drogowego
  • sporządzanie zbiorczych zestawień odnośnie ilości wprowadzonych orzeczeń z sądu, decyzji o cofnięciu i przywróceniu uprawnień oraz zawiadomień o wykonaniu środka karnego
  • archiwizowanie dokumentacji wytworzonej na swoim stanowisku pracy, sporządzanie oraz brakowanie spisów akt
  • zastępowanie technika Wydziału Ruchu Drogowego w czasie jego nieobecności m. in. w zakresie wprowadzania kart Mrd 5/1 oraz rejestrowania pism w sekretariacie tegoż Wydziału

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy w administracji lub pracy biurowej
  • umiejętność obsługi komputera m.in. obsługa pakietów biurowych
  • komunikatywność, sumienność, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • umiejętność obsługi urządzeń techniki biurowej np. fax, xero
  • doświadczenie w pracy kancelaryjnej lub archiwalnej
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”
  • przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • wiedza z zakresu prawa o ruchu drogowym, ustawa o służbie cywilnej, ustawa o Policji
  • znajomość systemów: KSIP, SEWiK, CEK, CEP, CEPIK, PESEL

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 20.06.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji, ul. Polna 1, 23-400 Biłgoraj
    Dokumenty można składać bezpośrednio w siedzibie tut. Komendy bądź listownie w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko inspektora WRD – w sekretariacie nie otwierać”.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Biłgoraju ul. Polna 1, 23-400 Biłgoraj, komendant.kppbilgoraj@lu.policja.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Komenda Powiatowa Policji w Biłgoraju ul. Polna 1, 23-400 Biłgoraj, e-mail: iod.bilgoraj@lu.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Biłgoraju
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 84 686 82 07, 84 686 83 37.
Informuje się, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komendzie Powiatowej Policji w Biłgoraju, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie wynosi co najmniej 6%.

•   proponowane wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2585,90 zł brutto wynikające z mnożnika 1,3800
•   wszystkie składane dokumenty i oświadczenia, listy motywacyjne, życiorys – powinny zawierać datę i oryginalny czytelny podpis kandydata,
•   oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego), z brakami w wymaganej dokumentacji - nie będą rozpatrywane,
•   kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego,
•   oferty niezakwalifikowane nie będą odsyłane, zostaną zniszczone w terminie 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z wyłonioną osobą.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równa uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie czy też inną cechę prawnie chronioną.
Zapraszamy osoby niepełnosprawne do składania ofert



Liczba odwiedzin: 3634

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Biłgoraju

Udostępnił: Jolanta Rarata

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 08.06.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×