Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu

Ogłoszenie o naborze nr 12483ARCHIWALNE z dnia 29.06.2017 r.

  • Oferty do
    10

    lipca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

w Sekcji Finansów



Miejsce wykonywania pracy:

Zgierz

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
Ul. Łąkowa 6/8
95-100 Zgierz

WARUNKI PRACY

• praca biurowo-administracyjna w siedzibie Komendy, • praca w systemie codziennym w godzinach 7:30- 15:30, • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, • narzędzia i materiały pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne biurowo-administracyjne, • wyjazdy służbowe i szkolenia, • częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi, • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych- praca wymaga częstego przemieszczania się pomiędzy piętrami.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie kartotek osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w zakresie wszystkich świadczeń płacowych.
  • Obsługa programu „PŁATNIK”.
  • Sporządzanie list płac funkcjonariuszy i pracowników cywilnych na bieżąco, według zleceń, angaży i innych decyzji Komendanta.
  • Prowadzenie kontroli list płac według ustalonego wzoru.
  • Zgłaszanie zatrudnionych i wyrejestrowanie zwolnionych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z Ubezpieczeń Społecznych.
  • Sporządzanie deklaracji ZUS i podatkowych do odpowiednich urzędów.
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS, Komendy Wojewódzkiej PSP w Łodzi.
  • Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji Finansów i przekazanie jej do Archiwum Zakładowego Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: 3 miesiące w administracji publicznej.
  • Nieposzlakowana opinia.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, sprawne posługiwanie się aplikacjami biurowymi tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, programem do tworzenia prezentacji multimedialnych.
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ZUS dotyczących rozliczania i potrącania składek oraz naliczania zasiłków chorobowych.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, finanse i rachunkowość, administracja i zarządzanie.
  • Znajomość programu „PŁATNIK”.
  • Znajomość przepisów z zakresu archiwizacji dokumentów.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy i przyswajania danych.
  • Sumienność, dokładność, rzetelność i terminowość.
  • Zdolności logicznego i analitycznego myślenia oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Prawo jazdy kat. B.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 10.07.2017
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierz
    ul. Łąkowa 6/8
    95-100 Zgierz
    Z dopiskiem: „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko"

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 2.000,00 zł. brutto.

Kompletną dokumentację w zamkniętej kopercie należy składać w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu ul. Łąkowa 6/8 od poniedziałku od piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, bądź za pośrednictwem poczty do dnia 10.07.2017r.
Kopertę należy opisać „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko”.
Oferty złożone po terminie (tj. po 10.07.2017 r. liczy się data wpływu do sekretariatu Komendy, a nie data stempla pocztowego) lub które nie zawierają kompletu dokumentów bądź nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.

Proces naboru składa się z II etapów:
•    etap I - weryfikacja dokumentów – 11.07.2017 r.
•    etap II – rozmowa kwalifikacyjna - 13.07.2017 r.

Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie opublikowana na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu: http://www.straz.zgierz.pl i na tablicy ogłoszeń Komendy w dniu 11.07.2017 r. do godz. 15:30

Wyniki ostatniego etapu procesy rekrutacyjnego (tj. rozmowa kwalifikacyjna) zostaną opublikowane na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu i na tablicy ogłoszeń Komendy w dniu 13.07.2017 r. do godz. 15:30

Niestawienie się kandydata w wyznaczonych terminach w etapie II oznacza rezygnację
z udziału w postępowaniu.

Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko starszego inspektora w Sekcji Finansów znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (tablica ogłoszeń) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu.

Przewidywany termin zatrudnienia: VII lub VIII 2017 r.

Dokumenty osób, które nie zostały zatrudnione, bądź nie spełniały wymagań formalnych będzie można odebrać w terminie 30 dni od zakończenia naboru. Po tym terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 042-714-55-78/79 w dni robocze
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30



Liczba odwiedzin: 3128

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu

Udostępnił: Anna Kucińska

Komórka organizacyjna: Kierownik Sekcji Organizacyjno - Kadrowej

Wprowadzono: 29.06.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×