Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
Ogłoszenie o naborze nr 11418ARCHIWALNE z dnia 29.05.2017 r.
-
Oferty do
9
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
w Sekcji Finansów
Zgierz
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
Ul. Łąkowa 6/8
95-100 Zgierz
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Prowadzenie kartotek osobowych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w zakresie wszystkich świadczeń płacowych.
- Obsługa programu „PŁATNIK”.
- Sporządzanie list płac funkcjonariuszy i pracowników cywilnych na bieżąco, według zleceń, angaży i innych decyzji Komendanta.
- Prowadzenie kontroli list płac według ustalonego wzoru.
- Zgłaszanie zatrudnionych i wyrejestrowanie zwolnionych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z Ubezpieczeń Społecznych.
- Sporządzanie deklaracji ZUS i podatkowych do odpowiednich urzędów.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych do GUS, Komendy Wojewódzkiej PSP w Łodzi.
- Przygotowywanie dokumentacji wytworzonej w Sekcji Finansów i przekazanie jej do Archiwum Zakładowego Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 9 miesięcy w administracji publicznej.
- Nieposzlakowana opinia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, sprawne posługiwanie się aplikacjami biurowymi tj. edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, programem do tworzenia prezentacji multimedialnych.
- Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów ZUS dotyczących rozliczania i potrącania składek oraz naliczania zasiłków chorobowych.
- Umiejętność redagowania pism urzędowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, finanse i rachunkowość, administracja i zarządzanie.
- Znajomość programu „PŁATNIK”.
- Znajomość przepisów z zakresu archiwizacji dokumentów.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy i przyswajania danych.
- Sumienność, dokładność, rzetelność i terminowość.
- Zdolności logicznego i analitycznego myślenia oraz umiejętność pracy w zespole.
- Prawo jazdy kat. B.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 09.06.2017
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgierz
ul. Łąkowa 6/8
95-100 Zgierz
Z dopiskiem: „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 2.000,00 zł. brutto.
Kompletną dokumentację w zamkniętej kopercie należy składać w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu ul. Łąkowa 6/8 od poniedziałku od piątku w godzinach od 8:00 do 15:00, bądź za pośrednictwem poczty do dnia 09.06.2017r.
Kopertę należy opisać „Oferta pracy w służbie cywilnej – imię i nazwisko”.
Oferty złożone po terminie (tj. po 09.06.2017 r. liczy się data wpływu do sekretariatu Komendy, a nie data stempla pocztowego) lub które nie zawierają kompletu dokumentów bądź nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu, wyklucza się z dalszej procedury naboru.
Proces naboru składa się z II etapów:
• etap I - weryfikacja dokumentów – 20.06.2017 r.
• etap II – test wiedzy – 23.06.2017 r.
• etap III – rozmowa kwalifikacyjna 28.06.2017 r.
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne i dopuszczonych do testu wiedzy zostanie opublikowana na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu: http://www.straz.zgierz.pl i na tablicy ogłoszeń Komendy w dniu 20.06.2017 r. do godz. 15:30
Lista kandydatów zakwalifikowanych do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie opublikowana na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu i na tablicy ogłoszeń Komendy
w dniu 27.06.2017 r. do godz. 15:30
Wyniki ostatniego etapu procesy rekrutacyjnego (tj. rozmowa kwalifikacyjna) zostaną opublikowane na stronie BIP Komendy Powiatowej PSP w Zgierzu i na tablicy ogłoszeń Komendy w dniu 29.06.2017 r. do godz. 15:30
Niestawienie się kandydata w wyznaczonych terminach w etapie II i III oznacza rezygnację
z udziału w postępowaniu.
Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko starszego inspektora w Sekcji Finansów znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (tablica ogłoszeń) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu.
Przewidywany termin zatrudnienia: VII.2017 r.
Dokumenty osób, które nie zostały zatrudnione, bądź nie spełniały wymagań formalnych będzie można odebrać w terminie 30 dni od zakończenia naboru. Po tym terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 042-714-55-78/79 w dni robocze
od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:30 do 15:30