Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu

Ogłoszenie o naborze nr 35050ARCHIWALNE z dnia 28.09.2018 r.

  • Oferty do
    8

    października

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

w Zespole Wspomagającym w Komisariacie Policji w Aleksandrowie Łódzkim



Miejsce wykonywania pracy:

Zgierz

Komisariat Policji w Aleksandrowie Łódzkim
ul. Piotrkowska 10/12
95-070 Aleksandrów Łódzki

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
ul. Długa 58/60
95-100 Zgierz

WARUNKI PRACY

praca w pomieszczeniu zamkniętym, praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin, praca przy oświetleniu sztucznym, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na I piętrze.

ZAKRES ZADAŃ

  • organizowanie i koordynowanie prac kancelaryjno-biurowych w Komisariacie Policji w Aleksandrowie Łódzkim w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji jawnej
  • prowadzenie dziennika podawczego, korespondencyjnego, grafików i kontroli wykorzystanych urlopów, rejestru śledztw i dochodzeń, rejestru czynności sprawdzających i odmów wszczęcia, rejestrów poczty specjalnej
  • sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad obiegiem dokumentów niejawnych w Komisariacie Policji w Aleksandrowie Łódzki
  • wydawanie funkcjonariuszom przydzielonych spraw celem dalszej realizacji
  • prowadzenie gospodarki mandatowej w Komisariacie Policji w Aleksandrowie Łódzkim
  • obługa elektronicznych systemów sprawozdawczych i rejestracyjnych prowadzonych w Komisariacie Policji w Aleksandrowie Łódzkim
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych
  • prowadzenie ewidencji dokumentacji niejawnych
  • archiwizowanie prowadzonej dokumentacji i przekazywanie jej do archiwum KPP w Zgierzu
  • obsługa systemu SWOP

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
  • umiejętność interpretacji przepisów, podejmowania decyzji
  • umiejętność pracy w zespole, organizowanie pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.10.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
    ul. Długa 58/60
    95-100 Zgierz

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Zgierzu komendant@zgierz.ld.policja.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@zgierz.ld.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane nie są przekazywane do innych podmiotów
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone ( o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2153,00 zł brutto,
- oświadczenie i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.



Liczba odwiedzin: 3171

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu

Udostępnił: Justyna Kominiak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.09.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×