Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu

Ogłoszenie o naborze nr 35046ARCHIWALNE z dnia 28.09.2018 r.

  • Oferty do
    3

    października

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    nabór w toku
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.


Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektor

w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia



Miejsce wykonywania pracy:

Zgierz

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
ul. Długa 58/60
95 - 100 Zgierz

WARUNKI PRACY

praca w pomieszczeniu zamkniętym, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, praca przy oświetleniu sztucznym, niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych, praca na parterze

ZAKRES ZADAŃ

  • wydawanie zaświadczeń/upoważnień do prowadzenia pojazdów służbowych
  • wydawanie środków MPiS z magazynu
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki transportowej, kierowanie pojazdami służbowymi
  • zamawianie płynów, olejów, smarów, części zamiennych do środków transportowych
  • opracowanie faktur za paliwa, przeglądy, naprawy i inne usługi
  • opracowanie faktur za holowanie/parkowanie pojazdów do celów procesowych
  • prowadzenie postępowań szkodowych w zakresie szkód komunikacji oraz sporządzenia sprawozdań dot. windykacji należności mających charakter cywilnoprawny lub publicznowprawny przypadających KPP w Zgierzu
  • planowanie napraw bieżących i szkodowych oraz obsług okresowych i gwarancyjnych pojazdów służbowych
  • bieżąca kontrola ksiąg dyspozytora ruchu pojazdów służbowych KPP w Zgierzu
  • prowadzenie miesięcznych rozliczeń wszyskich pojazdów służbowych
  • sporządzanie sprawozdań z gospodarki MPiS oraz dot. postępowań szkodowych

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • obsługa komputera i innych urządzeń biurowych
  • umiejętnośc interpretacji przepisów i rozwiązywania problemów
  • umiejętnośc podejmowania decyzji, organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok
  • prawo jazdy kat. B
  • poświadzczenie bezpieczeństwa

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzajęcych posiadane kwalifikacje, doświadzczenie, umiejętności
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 03.10.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
    ul. Długa 58/60
    95 - 100 Zgierz

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Zgierzu, komendant@zgierz.ld.policja.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Kontakt do inspektora ochrony danych:iod@zgierz.ld.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacja o odbiorcach danych: Dane nie są przekazywane do innych podmiotów
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Cel przetwarzania danych: przeprowadzanie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej Informacja o odbiorcach danych: Dane nie są przekazywane do innych podmiotów
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6 %.
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniły wymagania formalne lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone ( o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
- wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2124,75 brutto
- oświadczenie i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie
- urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika (umowa na zastępstwo)



Liczba odwiedzin: 2728

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu

Udostępnił: Justyna Kominiak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.09.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×