Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu
Ogłoszenie o naborze nr 39056ARCHIWALNE z dnia 04.12.2018 r.
-
Oferty do
14
grudnia
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
w Wydziale Dochodzeniowo - Sledczym
Wieluń
Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu
98-300 Wieluń
ul. Warszawska 22a
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie w formie elektronicznej rejestru śledzytw i dochodzeń
- prowadzenie w formie elektronicznej rejestru odmów wszczęcia postępowania przygotowawczego
- sporządzanie wydruków rejestracji RSD i ROW
- prowadzenie skorowidza osób podejrzanych, pokrzywdzonych i zawiadamiających
- prowadzenie dokumentacji związanej z rejestracją kart daktyloskopijnych Mek 17
- prowadzenie dokumentacji związanej z rejestracją druków Mrd i KSIP
- ewidencjonowanie i przechowywanie dowodów rzeczowych oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej
- wykonywanie czynności z zakresu pracy kancelaryjno - biurowej
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji lub pracy biurowej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej
- dobra znajopmość obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- dyspozycyjność
- poświadczenie bezpieczeństwa
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 14.12.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Wieluniu
98-300 Wieluń
ul. Warszawska 22a
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Wieluniu 98-300 Wieluń, ul. Warszawska 22a tel. (43)843-72-12
- Kontakt do inspektora ochrony danych: ido@ld.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: KPP Wieluń
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- proponowane wynagrodzenie: ok. 2.250,- zł brutto
- oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane !!!
- warunkiem zatrudnienia będzie uzyskanie przez wybranego kandydata poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
- kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie
- w przypadku dużej ilości ofert przewidujemy przeprowadzenie testu wiedzy lub umiejętności
- oferty należy składać w zaklejonej kopercie, z podaniem danych: imię, nazwisko, adres i numer telefonu kandydata, z dopiskiem "oferta na konkurs" od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 w KPP w Wieluniu lub przesłać listownie na adres 98-300 Wieluń, ul. Warszawska 22a
- wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis!!!
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (43) 843-72-16