Komenda Miejska Policji w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 3395ARCHIWALNE z dnia 10.09.2016 r.
-
Oferty do
20
września
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: informatyki
w Zespole Informatyki VI Komisariatu Policji KMP w Łodzi
w Łodzi
VI Komisariat Policji
Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
ul. Wysoka 45
90-037 Łódź
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- wprowadzanie danych do systemu KSIP, sprawdzanie rzetelności i terminowości sporządzanych dokumentów statystycznych, w celu ich dalszego przetwarzania,
- dokonywane sprawdzeń w policyjnych bazach danych dla policjantów, w celu sprawniejszego przetwarzania danych,
- sprawowanie nadzoru nad terminowością i rzetelnością wprowadzanych danych do KSIP, celem prawidłowego przetwarzania danych,
- wspomaganie służby dyżurnej w zakresie dokonywania sprawdzeń w KSIP oraz wprowadzanie informacji dotyczącej osób, zdarzeń, miejsc, rzeczy itp. celem zapewnienia bieżącej realizacji zadań,
- wykonywanie czynności wspomagających działania wykrywcze prowadzone przez policjantów jednostki w postaci typowań i analiz zdarzeń i sposobów działania sprawców, celem zapewnienia bieżącej realizacji zadań,
- sprawowanie kontroli nad prawidłowością sporządzanych druków statystycznych przez policjantów VI Komisariatu Policji KMP w Łodzi w celu uniknięcia nieprawidłowości.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- umiejętność współpracy, komunikacji,
- umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.09.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji numeru PESEL oraz w dniu 30.09.2016 r. od godz. 9:00 do dnia 01.10.2016 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test online". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi maksymalnie 2098,- zł. brutto wynagrodzenia zasadniczego + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzenia Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad etyki korpusu służby cywilnej cywilnej.