Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim

Ogłoszenie o naborze nr 11093ARCHIWALNE z dnia 18.05.2017 r.

  • Oferty do
    5

    czerwca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

informatyk

Stanowisko samodzielne



Miejsce wykonywania pracy:

Piotrków Trybunalski

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Toruńska 4, 97-300 Piotrków Trybunalski

WARUNKI PRACY

- stanowisko pracy wyposażone w komputer i monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem; - bariery architektoniczne - brak windy, toaleta nie przystosowana dla osób niepełnosprawnych; - narażenie na kontakt z kurzem; - możliwość narażenia na czynniki biologiczne: bakterie, grzyby, pleśnie, pył osiadły; - wyjazdy służbowe; - praca zdalna w ramach zakresu obowiązków;

ZAKRES ZADAŃ

  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego w Archiwum Państwowym w Piotrkowie Trybunalskim w zakresie sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu
  • Sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej
  • Administrowanie wewnętrzną siecią informatyczną
  • Stacjonarna i zdalna pomoc pracownikom w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowaniaZapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury informatycznej Archiwum oraz nadzór nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych przed utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa, ochrona danych osobowych)
  • Udział w digitalizacji zabezpieczającej i usługowej materiałów archiwalnych z zasobu Archiwum
  • Administrowanie kopiami cyfrowymi będącymi w dyspozycji Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim
  • Administrowanie Zintegrowanym Systemem Informacji Archiwalnej (ZOSIA) na poziomie Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim
  • Nadzór nad tworzeniem i aktualizacją strony internetowej i BIP-u Archiwum
  • Wdrożenie i nadzór nad systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • Współpraca przy sporządzaniu specyfikacji na zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
  • Zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury informatycznej Archiwum oraz nadzór nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych przed utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa, ochrona danych osobowych)

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie informatyczne
  • Umiejętność obsługi oprogramowania w systemach rodziny Windows, sieci komputerowych, protokołu TCP/IP
  • Znajomość systemów operacyjnych rodziny Windows serwer, SQL Server, Firebird
  • Umiejętność przygotowania serwerów i zarządzania serwerami: www (apache2, nginx, lighttpol), usług sieciowych (dhcp, dns), serwerami plików
  • Umiejętność administracji bazami danych: MySQL oraz formułowania zapytań SQL
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawy o ochronie danych osobowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w administracji
  • Znajomość sprzętu serwerowego: serwery, kontrolery RAID, macierze dyskowe
  • Znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
  • Znajomość zagadnień związanych z monitoringiem: serwerów, sieci, aplikacji i usług
  • Znajomość języka HTML5, CCS
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej
  • Doświadczenie w zakresie specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Toruńska, 97-300 Piotrków Trybunalski z dopiskiem "Oferta pracy" lub osobiście w Sekretariacie

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu w godz. 7.30-15.30 lub za pośrednictwem poczty lub innego operatora w zaklejonej i opisanej kopercie ("Oferta pracy"). Przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów. Oferty które wpłyną za pośrednictwem e-mail nie będą rozpatrywane.
Oferujemy miesięczne wynagrodzenie 2500,00 zł brutto.
W procedurze kwalifikacyjnej wezmą udział oferty, które spełniają następujące warunki:
- zostaną złożone w terminie
- liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego widniejącą na dokumentach (kopercie)
- dokumentacja jest kompletna i zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia uwiarygodnione własnoręcznym, czytelnym podpisem i opatrzone datą.
Nabór prowadzony jest w 2 etapach:
1.Weryfikacja formalna złożonych dokumentów.
2.Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru o czym będą poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydatki/kandydata do dalszych etapów. Oferty odrzucone mogą być odebrane do końca sierpnia 2017 r., po tym terminie zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków zatrudnienia udzielane będą telefonicznie pod numerem: 44 649 69 71.
Planowany termin zatrudnienia: czerwiec 2017 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2693

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim

Udostępnił: Agnieszka Stępień

Komórka organizacyjna: Oddział II Informacji i Udostepniania

Wprowadzono: 18.05.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×