Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim
Ogłoszenie o naborze nr 11093ARCHIWALNE z dnia 18.05.2017 r.
-
Oferty do
5
czerwca
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
informatyk
Stanowisko samodzielne
Piotrków Trybunalski
Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Toruńska 4, 97-300 Piotrków Trybunalski
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego w Archiwum Państwowym w Piotrkowie Trybunalskim w zakresie sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu
- Sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej
- Administrowanie wewnętrzną siecią informatyczną
- Stacjonarna i zdalna pomoc pracownikom w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowaniaZapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury informatycznej Archiwum oraz nadzór nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych przed utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa, ochrona danych osobowych)
- Udział w digitalizacji zabezpieczającej i usługowej materiałów archiwalnych z zasobu Archiwum
- Administrowanie kopiami cyfrowymi będącymi w dyspozycji Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim
- Administrowanie Zintegrowanym Systemem Informacji Archiwalnej (ZOSIA) na poziomie Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim
- Nadzór nad tworzeniem i aktualizacją strony internetowej i BIP-u Archiwum
- Wdrożenie i nadzór nad systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
- Współpraca przy sporządzaniu specyfikacji na zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury informatycznej Archiwum oraz nadzór nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych przed utratą oraz dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa, ochrona danych osobowych)
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie informatyczne
- Umiejętność obsługi oprogramowania w systemach rodziny Windows, sieci komputerowych, protokołu TCP/IP
- Znajomość systemów operacyjnych rodziny Windows serwer, SQL Server, Firebird
- Umiejętność przygotowania serwerów i zarządzania serwerami: www (apache2, nginx, lighttpol), usług sieciowych (dhcp, dns), serwerami plików
- Umiejętność administracji bazami danych: MySQL oraz formułowania zapytań SQL
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawy o ochronie danych osobowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: 2 lata pracy w administracji
- Znajomość sprzętu serwerowego: serwery, kontrolery RAID, macierze dyskowe
- Znajomość zagadnień dotyczących bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych
- Znajomość zagadnień związanych z monitoringiem: serwerów, sieci, aplikacji i usług
- Znajomość języka HTML5, CCS
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej
- Doświadczenie w zakresie specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Toruńska, 97-300 Piotrków Trybunalski z dopiskiem "Oferta pracy" lub osobiście w Sekretariacie
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu w godz. 7.30-15.30 lub za pośrednictwem poczty lub innego operatora w zaklejonej i opisanej kopercie ("Oferta pracy"). Przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów. Oferty które wpłyną za pośrednictwem e-mail nie będą rozpatrywane.
Oferujemy miesięczne wynagrodzenie 2500,00 zł brutto.
W procedurze kwalifikacyjnej wezmą udział oferty, które spełniają następujące warunki:
- zostaną złożone w terminie
- liczy się data złożenia oferty w siedzibie Archiwum lub data stempla pocztowego widniejącą na dokumentach (kopercie)
- dokumentacja jest kompletna i zawiera wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia uwiarygodnione własnoręcznym, czytelnym podpisem i opatrzone datą.
Nabór prowadzony jest w 2 etapach:
1.Weryfikacja formalna złożonych dokumentów.
2.Rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru o czym będą poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydatki/kandydata do dalszych etapów. Oferty odrzucone mogą być odebrane do końca sierpnia 2017 r., po tym terminie zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków zatrudnienia udzielane będą telefonicznie pod numerem: 44 649 69 71.
Planowany termin zatrudnienia: czerwiec 2017 r.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.