Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 22521ARCHIWALNE z dnia 16.02.2018 r.

  • Oferty do
    25

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: DS PRAWNYCH

Wydział Finansowo - Ksiegowy



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Adres urzędu:

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi
ul. Łagiewnicka 54/56
91-463 Łódź

WARUNKI PRACY

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Budynek dziesięciokondygnacyjny z windą, istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (siedziba urzędu na ostatniej kondygnacji). Samochody służbowe nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. -Lista kandydatów zakwalifikowanych do dalszego etapu rekrutacji zostanie zamieszczona w terminie do 10 dni od daty upłynięcia terminu składania ofert w Biuletynie Informacji Publicznej Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego na stronie: http://www.witd.bip.lodz.pl -Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Życiorys, list motywacyjny i oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. - Wzór oświadczenia znajduje się na stronie http:// www.witd.lodz.pl. - Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. - Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 42 639 80 68/69 w. 103

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowywanie i wysyłanie upomnień w celu wyegzekwowania niezapłaconych należności pieniężnych,
  • przygotowywanie i przekazywanie tytułów wykonawczych celem podjęcia postępowania egzekucyjnego przez organ egzekucyjny,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych na zasadach przewidzianych przepisami kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych dotyczących zasad i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłat należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy – Ordynacja podatkowa w celu opracowania projektów decyzji,
  • współpraca i prowadzenie korespondencji z Urzędami Skarbowymi w zakresie prowadzenia postępowania egzekucyjnego, mające na celu szybszą i skuteczniejszą egzekucję kar pieniężnych,
  • sporządzanie rzetelnych sprawozdań w okresie kwartalnym, półrocznym i rocznym, z decyzji dotyczących umorzeń, odroczeń oraz rozłożenia na raty należności pieniężnych oraz decyzji wstrzymanych oraz z zaległości budżetowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok i 6 miesięcy w prowadzeniu postępowań administracyjnych
  • znajomość przepisów w zakresie prawa wykroczeń, prawa o ruchu drogowym,
  • znajomość przepisów w zakresie ustawy o transporcie drogowym, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • znajomość przepisów w zakresie prawa europejskiego w zakresie transportu drogowego, prawa podatkowego i prawa pracy oraz kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność wystawiania tytułów wykonawczych oraz przygotowywania projektów decyzji administracyjnych,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • znajomość języka angielskiego,
  • dobra znajomość zagadnień z zakresu przepisów ochrony danych osobowych,
  • prawo jazdy kat. B wraz z praktyczną umiejętnością kierowania pojazdami.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - życiorys i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - kopia prawa jazdy.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.02.2018
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO W ŁODZI
    ul. ŁAGIEWNICKA 54/56
    91-463 ŁÓDŹ
                   z dopiskiem „ Oferta pracy”

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Liczba odwiedzin: 2736

Wytworzył/odpowiada: Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi

Udostępnił: Jolanta Ścieszko

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. kadr

Wprowadzono: 16.02.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×