Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 21220ARCHIWALNE z dnia 25.01.2018 r.

  • Oferty do
    4

    lutego

    2018

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy specjalista

do spraw: sprawozdawczości i analiz dysponenta części 85/10 – województwo łódzkie

w Wydziale Finansów i Budżetu



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź

Adres urzędu:

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź

WARUNKI PRACY

czynniki uciążliwe: nietypowe godziny pracy, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (państwowe jednostki budżetowe, gminy województwa łódzkiego), kontakty zewnętrzne - kilka razy dziennie (telefoniczne kontakty ze skarbnikami gmin województwa łódzkiego oraz głównymi księgowymi jednostek budżetowych, w celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przedłożonych sprawozdań i informacji oraz wyjaśnień zaistniałych nieprawidłowości i problemów), kilka razy w miesiącu (telefoniczne kontakty z pracownikami i kierownikami Oddziałów Urzędów Wojewódzkich polegające na współpracy i wymianie doświadczeń), kilka razy w roku (telefoniczne kontakty z pracownikami Ministerstwa Finansów w zakresie zadań realizowanych), istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich

ZAKRES ZADAŃ

  • weryfikacja i przeprowadzanie szczegółowej analizy merytorycznej oraz formalno-rachunkowej sprawozdań Rb-50 o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami, przekazywanych przez gminy województwa łódzkiego z wykorzystaniem systemu Besti@ w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, na podstawie których przygotowywane są zestawienia niezbędne do sporządzenia łącznych sprawozdań budżetowych dysponenta części 85/10 - województwo łódzkie
  • weryfikacja i poddawanie szczegółowej analizie merytorycznej i formalno-rachunkowej sprawozdań finansowych składających się z bilansu, rachunku zysków i strat wg wariantu porównawczego, zestawienia zmian w funduszu przekazywanych przez państwowe jednostki budżetowe oraz dysponenta części 85/10 - województwo łódzkie (sprawozdania własne) w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w Informatycznym Systemie Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, celem poprawnego sporządzenia łącznego sprawozdania finansowego z odpowiednim wyłączeniem wzajemnych rozliczeń i terminowego przekazania do Ministerstwa Finansów
  • weryfikacja i przeprowadzanie szczegółowej analizy formalno-rachunkowej informacji z wykonania budżetu Wojewody Łódzkiego w układzie klasyfikacji budżetowej, przekazywanych przez Wydziały ŁUW oraz państwowe jednostki budżetowe, w celu sprawowania nadzoru i kontroli przez dysponenta części 85/10 - województwo łódzkie
  • tworzenie zbiorczych baz danych i analiz finansowych, interpretacja pod względem prawidłowości ujętych danych w informacjach i sprawozdaniach sporządzanych przez państwowe jednostki budżetowe, dysponenta części 85/10 – województwo łódzkie, Wydziały ŁUW oraz gminy województwa łódzkiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz innych analiz i zestawień niezbędnych do prowadzenia przez Kierownika Oddziału bieżącego monitoringu prawidłowości realizacji dysponenta części 85/10-województwo łódzkie
  • sporządzanie zbiorczej informacji z wykonania budżetu Wojewody Łódzkiego w układzie klasyfikacji budżetowej w zakresie wydziałów ŁUW, dysponenta części oraz państwowych jednostek budżetowych
  • przygotowywanie projektów korespondencji w zakresie sprawozdawczości budżetowej, statystycznej i finansowej oraz realizacja budżetu w układzie klasyfikacji budżetowej

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych lub staż odbyty w administracji publicznej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • szybkiego reagowania na czynniki ryzyka
  • korzystanie z przepisów prawnych
  • formułowanie wniosków
  • biegła znajomość obsługi komputera (Internet, pakiet Microsoft Office – głównie Excel oraz Word), znajomość systemu informacji prawnej LEX lub innego elektronicznego publikatora aktów prawnych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej oraz klasyfikacji budżetowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • znajomość aktów wykonawczych do ustawy o finansach publicznych oraz znajomość ustawy o rachunkowości i o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych
  • kurs rachunkowości budżetowej

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 04.02.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Łódzki Urząd Wojewódzki 
    Punkt Obsługi Klienta bud.C 
    90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104 
    z dopiskiem Oferta pracy nr 21220

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie brutto: 2.600,00 zł
Na podstawie art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej każdy z kandydatów na pracownika służby cywilnej jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów (Dz. U. z 2017 r. poz.1889 ze zm.).
Do składania ofert zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci powinni składać aplikacje w zamkniętych kopertach w Punkcie Obsługi Klienta ŁUW w Łodzi lub przesłać dokumenty za pośrednictwem operatora pocztowego na wskazany w ogłoszeniu adres. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową za datę złożenia oferty uważa się datę jej nadania w polskiej placówce pocztowej.
Oferta złożona po terminie lub niezawierająca wszystkich „Wymaganych dokumentów i oświadczeń” nie podlega rozpatrzeniu.
Kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Prosimy o podawanie adresów e-mail (informacja o dalszych etapach może być przesłana w formie elektronicznej).
Informujemy, iż na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych każdy kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.922).
Siedziba administratora danych :
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 6 miesięcy od daty ogłoszenia naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 42 664-16-60 lub 42 664-16-51



Liczba odwiedzin: 2730

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi

Udostępnił: Marzena Radzik-Bryś

Komórka organizacyjna: Biuro Kadr, Płac i Budżetu

Wprowadzono: 25.01.2018

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×