Komenda Miejska Policji w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 1143ARCHIWALNE z dnia 02.07.2016 r.
-
Oferty do
12
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy specjalista
do spraw: komunikacji wewnętrznej i obsługi strony internetowej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
w Wydziale Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Łodzi.
Łódź
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Reprezentuje Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi w kontaktach z samorządem terytorialnym, terenową administracją rządową, organizacjami pozarządowymi, środowiskami naukowymi, mediami oraz innymi podmiotami w celu podejmowania wspólnych inicjatyw na rzecz zwalczania przestępczości i poprawy stanu bezpieczeństwa w Łodzi,
- Przygotowuje pod kątem technicznym i organizacyjnym narady służbowe oraz uroczystości z udziałem kierownictwa Komendy Miejskiej Policji w Łodzi a także przedsięwzięcia objęte patronatem honorowym Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi w celu kreowania pozytywnego wizerunku jednostki,
- Tworzy i uaktualnia stronę internetową Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w celu zapewnienia bieżącego dostępu do informacji o jednostce i jej działalności,
- Współpracuje z Wydziałem Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz komórkami organizacyjnymi Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w celu usprawnienia komunikacji wewnętrznej,
- Administruje Biuletynem Informacji Publicznej i Kioskiem Multimedialnym Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w celu zapewnienia bieżącego dostępu do informacji o jednostce i jej działalności,
- Współpracuje z Rzecznikiem i Zespołem Prasowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi w celu aktualizacji strony internetowej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
- Realizuje materiały zdjęciowe i filmowe w celu przekazania ich lokalnym mediom,
- Sporządza roczne plany, programy i sprawozdania z działalności Komendy Miejskiej Policji w Łodzi w celu udostępnienia ich organom administracji samorządowej.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe
- kreatywność,
- komunikatywność,
- terminowość,
- umiejętność pracy zespołowej,
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
- rzetelność,
- właściwa postawa etyczna.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych,
- umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 12.07.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej", proszę wskazać numer ogłoszenia:1143
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji numeru PESEL oraz w dniu 22.07.2016 r. od godz. 9:00 do dnia 23.07.2016 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test on - line". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi 2319,- zł. brutto + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzeniu Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.