Komenda Miejska Policji w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 9621ARCHIWALNE z dnia 24.03.2017 r.

  • Oferty do
    30

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: kancelaryjno - biurowych

w Zespole Prezydialnym III Komisariatu Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

III Komisariat Policji
Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
ul. Armii Krajowej 33
90-046 Łódź

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź

WARUNKI PRACY

praca na pierwszym piętrze budynku, brak windy, praca o charakterze administracyjno - biurowym, oświetlenie naturalne i sztuczne, praca przy monitorze ekranowym,

ZAKRES ZADAŃ

  • ewidencjonowanie pism wpływających i wychodzących z kancelarii jednostki,
  • prowadzenie rejestru skarg, rejestru przyjęć interesantów, rejestru postępowań wyjaśniających, dyscyplinarnych, skargowych prowadzonych przez poszczególnych kierowników komórek organizacyjnych jednostki, oraz przekazywanie spraw zakończonych do archiwum jednostki,
  • przekazywanie dokumentacji po podpisaniu przez kierownika jednostki do właściwych komórek organizacyjnych,
  • przekazywanie do jednostki nadrzędnej informacji o stanie realizacji badań okresowych przez policjantów/pracowników jednostki,
  • przekazywanie do jednostki nadrzędnej comiesięcznej informacji w zakresie należności finansowych dla pracowników cywilnych jednostki oraz informacji o absencji w służbie policjantów
  • przyjmowanie, rejestrowanie i przekazywanie za pokwitowaniem do komórek organizacyjnych jednostki korespondencji z Prokuratury Rejonowej,
  • obsługa sekretariatu kierownika jednostki.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • komunikatywność,
  • Dobra organizacja pracy własnej,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie w pracy w administracji

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    w Łodzi
    ul. Sienkiewicza 28/30
    90-114 Łódź

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji DATY URODZENIA oraz w dniu 10.04.2017 r. od godz. 9:00 do dnia 11.04.2017 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test online". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi maksymalnie 2156,- zł. brutto wynagrodzenia zasadniczego + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzenia Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad etyki korpusu służby cywilnej cywilnej.



Liczba odwiedzin: 3229

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Łodzi

Udostępnił: Monika Włodarczyk

Komórka organizacyjna: Sekcja Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 24.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×