Biuro do spraw Substancji Chemicznych w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 52204ARCHIWALNE z dnia 07.08.2019 r.

  • Oferty do
    23

    sierpnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

Departament do spraw Wyrobów Tytoniowych i Powiązanych



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Adres urzędu:

Biuro do spraw Substancji Chemicznych
ul. Dowborczyków 30/34
90-019 Łódź

WARUNKI PRACY

Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Wyjazdy służbowe krajowe i zagraniczne. Biuro do spraw Substancji Chemicznych mieści się w wynajmowanym budynku na 4 piętrze. Wejście do budynku bez barier architektonicznych od strony ul. Targowej 35 w Łodzi. Szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrznych oraz winda w budynku dostosowane są do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

  • Weryfikacja zgłoszeń wyrobów tytoniowych i powiązanych oraz współpraca z pozostałymi pracownikami departamentu w zakresie przyjmowania, przechowywania, przetwarzania, analizy i udostępniania informacji dotyczących wyrobów tytoniowych i wyrobów powiązanych.
  • Współpraca w zakresie przygotowywania dokumentów, projektów decyzji, sprawozdań i zestawień w sprawach wynikających z ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.
  • Współpraca z Ministerstwami, organami nadzoru, Komisją Europejską (udział w grupach roboczych i komitetach) oraz innymi państwami członkowskimi w sprawach dotyczących wyrobów tytoniowych i powiązanych wyrobów.
  • Udział w monitorowaniu rozwoju rynku papierosów elektronicznych i pojemników zapasowych, w szczególności poprzez ocenę dowodów wskazujących, że stosowanie papierosów elektronicznych i pojemników zapasowych prowadzi do uzależnienia od nikotyny, a ostatecznie do spożycia wyrobów tytoniowych.
  • Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania zgłaszane telefonicznie i drogą elektroniczną z zakresu objętego ustawą o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe stopień mgr lub równorzędny w zakresie biologii, farmacji, chemii, medycyny, weterynarii, ochrony środowiska lub pokrewne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na zrozumienie treści dokumentów właściwych dla zakresu zadań na stanowisku.
  • Umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji w tym w formie dokumentów.
  • Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
  • Znajomość ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, w szczególności pracy pod presją czasu i stresu.
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji oraz logicznego myślenia.
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania administracji publicznej.
  • Doskonała dobra znajomość obsługi komputera: Ms Office (Word, Excel, Power Point).
  • Komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • doświadczenie zawodowe: w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Wiedza na temat ochrony zdrowia człowieka i środowiska przed szkodliwym działaniem chemikaliów.
  • Znajomość przepisów ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 23.08.2019
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Biuro do spraw Substancji Chemicznych
    ul. Dowborczyków 30/34
    90-019 Łódź

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Inspektor do spraw Substancji Chemicznych ul. Dowborczyków 30/34 90-019 Łódź
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. (42) 25-38-427
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Biuro do spraw Substancji Chemicznych
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie: 2700 PLN brutto + dodatek stażowy + dodatkowe wynagrodzenie roczne + system premiowy

Proces rekrutacyjny będzie składał się z następujących etapów:
•   etap 1: sprawdzenie spełnienia warunków formalnych
•   etap 2: sprawdzenie wiedzy merytorycznej
•   etap 3: rozmowa kwalifikacyjna w języku polskim i angielskim (etap 2 i 3 odbywają się podczas jednego spotkania z kandydatem)

Rozpoczęcie pracy od 1 października 2019 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (42) 25-38-400.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.

Oferta powinna zawierać wskazanie stanowiska i komórki organizacyjnej, o które ubiega się kandydat.

Oferty otrzymane po terminie i oferty niekompletne nie będą rozpatrywane

Wszystkie wymagane oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane
i opatrzone datą.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Osoby zakwalifikowane do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną o tym powiadomione telefonicznie lub e-mailem.

Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowane, ewentualne informacje w tym zakresie udzielane będą telefonicznie pod numerem telefonu (42) 25-38-400. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.


WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 4019

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Biuro do spraw Substancji Chemicznych w Łodzi

Udostępnił: Izabela Ruban-Szymczak

Komórka organizacyjna: Sekretariat

Wprowadzono: 07.08.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×