Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 19784ARCHIWALNE z dnia 22.12.2017 r.
-
Oferty do
29
grudnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Łódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: inwentaryzacji
w Zespole ds. inwentaryzacji - Głównej Komisji Inwentaryzacyjnej Wydziału Finansów KWP w Łodzi
Łódź
ul. Lutomierska 108/112
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- sprawdzanie poprawności sporządzania dokumentacji inwentaryzacyjnej pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, w celu wychwycenia nieprawidłowości,
- rozliczanie inwentaryzacji , porównywanie stanów stwierdzonych - rzeczywiste ze stanami księgowymi, ustalanie i wyjaśnianie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych, uwzględnianie ubytków, dokonywanie kompensat niedoborów z nadwyżkami, przygotowywanie wstępnego sprawozdania z wnioskami, celem przedłożenia i omówienia na posiedzeniach zespołu, sposobu ich rozliczania,
- sprawdzanie dokumentacji z klasyfikacji jakościowej i wybrakowania pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym, w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki zbędnymi składnikami majątkowymi jednostki,
- przeprowadzanie szkoleń, instruktaży dla Zespołów spisowych, w celu zapewnienia prawidłowego przeprowadzania czynności inwentaryzacyjnych i prawidłowego sporządzenia dokumentacji inwentaryzacyjnych,
- prowadzenie rejestru numerowego arkuszy spisu z natury, wydawanie i rozliczanie Zespołów spisowych z druków ścisłego zarachowania i innych obowiazujących a wymaganych formularzy, w celu zapewnienia prawidłowego gospodarowania drukami ścisłego zarachowania,
- przeprowadzanie kontroli spisów z natury, pracy Zespołów spisowych w trakcie trwania inwentaryzacji, na wniosek przewodniczącego Głównej Komisji Inwentaryzacyjnej w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu czynności inwentaryzacyjnych,
- przygotowywanie dokumentów z inwentaryzacji, z klasyfikacji jakościowej i wybrakowania, celem przekazania do archiwum.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w czynnościach inwentaryzacyjnych, zwłaszcza proceduralnych
- znajomość przepisów związanych z rachunkowością, a w szczególności ustawy o rachunkowości
- podstawowe wiadomości z zakresu materiałoznawstwa, towaroznawstwa, gospodarki magazynowej i dokumentacji inwentaryzacyjnej
- obsługa komputera w zakresie MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- podstawowe wiadomości z zakresu księgowości
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 29.12.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Lutomierska 108/112
91-048 Łódź
z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr ogłoszenia 19784"
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- wynagrodzenie: 1,3799 mnożnik kwoty bazowej + wysługa lat, tj. 2585,71 zł brutto + wysługa lat;
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane;
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne;
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne;
- kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy;
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni);
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone;
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie;
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce "PRACA" - służba cywilna - oświadczenia;
- aplikacje należy składać w siedzibie urzędu, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu.