Komenda Miejska Policji w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 13645ARCHIWALNE z dnia 28.07.2017 r.
-
Oferty do
7
sierpnia
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
specjalista
do spraw: obsługi kancelaryjno - biurowej RSD
w II Komisariacie Policji Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
Łódź
II Komisariat Policji
Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
ul. Ciesielska 27
90-001 Łódź
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- rejestrowanie spraw w elektronicznym dzienniku tzw. „Rejestrze Śledztw i Dochodzeń” postępowań przygotowawczych w celu bieżącego nadzoru i przestrzegania terminów ich wykonania,
- prowadzenie i przygotowywanie analiz statystycznych oraz sprawozdań,
- przygotowywanie i przekazywanie spraw do Prokuratury Rejonowej Łódź – Bałuty oraz przygotowywanie zakończonych postępowań przygotowawczych,
- prowadzenie teczek tematycznych oraz rejestrów zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przygotowywanie i przekazywanie spraw zakończonych do archiwizacji.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- komunikatywność
- obsługa komputera
- dobra organizacja pracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- znajomość przepisów prawa,regulujących zasady obiegu dokumentacji,
- znajomość i umiejętność korzystania z urządzeń teleinformatycznych
- znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa regulujących zasady związane z pracą w systemach policyjnych
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 07.08.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji DATY URODZENIA oraz w dniu 17.08.2017 r. od godz. 9:00 do dnia 18.08.2017 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test online". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi maksymalnie 2259,- zł. brutto wynagrodzenia zasadniczego + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzenia Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad etyki korpusu służby cywilnej cywilnej.