Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi

Ogłoszenie o naborze nr 9366ARCHIWALNE z dnia 16.03.2017 r.

  • Oferty do
    26

    marca

    2017

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Łódzki Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

naczelnik wydziału

do spraw: Finansowych i Administracyjno-Kadrowych

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi



Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Adres urzędu:

90-425 Łódź, ul.Piotrkowska 99

WARUNKI PRACY

praca administracyjno-biurowa,działania pod presją czasu, możliwość występowania sytuacji spornych,duża złożoność i różnorodność problematyki,kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,praca przy monitorze ekranowym, oraz przy obsłudze urządzeń biurowych. stanowisko pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym bez windy.

ZAKRES ZADAŃ

  • organizowanie i koordynowanie pracy wydziału oraz udzielanie pracownikom porad i niezbędnej pomocy w realizacji zleconych im zadań
  • nadzorowanie wykonywania obowiązków przez podległych pracowników; sprawowanie kontroli wewnętrznej
  • nadzorowanie przestrzegania przez podległych pracowników Regulaminu i innych przepisów wewnętrznych;nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w kierowanym Wydziale
  • przedstawianie spraw do akceptacji bezpośrednim przełożonym
  • proponowanie nowych form i metod pracy
  • opracowywanie zakresów obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień oraz wniosków i opinii służbowych odnośnie pracowników w kierowanym Wydziale
  • nadzór nad dbałością o kompetentną, sprawną i kulturalną obsługę klientów

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: wyższe ukończone na kierunkach: Administracja lub Finanse lub Zarządzanie i Marketing
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata w obszarach takich jak: administracja, finanse, kadry
  • Biegła znajomość zagadnień administracyjnych i kadrowych
  • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawa o służbie cywilnej,BHP, ochrony danych osobowych,
  • Znajomość przepisów dotyczących udzielanych dotacji celowych
  • Znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
  • Umiejętność interpretacji przepisów
  • Odpowiedzialność
  • Umiejętność osługi komputera pakiet MS Office,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Posiadanie uprawnień inspektora BHP
  • Posiadanie prawa jazdy kat.B
  • Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość języka angielskiego

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia prawa jazdy
  • potwierdzenie uprawnień inspektora BHP

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 26.03.2017
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi
    90-425 Łódź,Piotrkowska 99

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niekompletne,nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.Osoby zakwalifikowane zostaną poinformowane telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów,oferty zostaną komisyjnie zniszczone.Dokumenty należy złożyć w kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz numerem ogłoszenia o naborze.



Liczba odwiedzin: 2709

Wytworzył/odpowiada: Łódzki Wojewódzki Konserwator Zabytków

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Łodzi

Udostępnił: Jolanta Lewkowicz

Komórka organizacyjna: sekretariat

Wprowadzono: 16.03.2017

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×