Komenda Miejska Policji w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 6561ARCHIWALNE z dnia 15.12.2016 r.
-
Oferty do
27
grudnia
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: obsługi zgłoszeń na telefon alarmowy ,,997" ,,112"
w Wydziale Sztab Policji KMP w Łodzi
Łódź
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przyjmowanie, kwalifikowanie i rejestrowanie zgłoszeń z telefonów alarmowych 997 i 112 w Systemie Wspomagania Dowodzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- udzielanie informacji obywatelom w zakresie swoich kompetencji co do sposobu załatwiania spraw zgłaszanych na telefony alarmowe 997 i 112 ,
- obsługa aparatu systemowego DGT 3490,
- dokonywanie oceny czy obsługa zgłoszenia należy do ustawowych zadań Policji ,
- dokumentowanie czynności służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- Komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność argumentowania,
- asertywność,
- obsługa Komputera.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 27.12.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź
z dopiskiem - oferta zatrudnienia w służbie cywilnej , numer ogłoszenia : 6561
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji DATY URODZENIA oraz w dniu 09.01.2017 r. od godz. 9:00 do dnia 10.01.2017 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test on - line". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi 1950,- zł. brutto + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzeniu Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.