Komenda Miejska Policji w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 35537ARCHIWALNE z dnia 06.10.2018 r.
-
Oferty do
11
października
2018
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Zastępstwo
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy
w Zespole do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
Łódź
Zespół do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy Komendy Miejskiej Policji w Łodzi
ul. Tuwima 12A
90 - 003 Łódź
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- prowadzenie kontroli w zakresie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w celu poprawy warunków pracy/służby,
- uczestnictwo w pracach komisji ds. wypadków zaistniałych podczas pracy i służby w celu przeprowadzania postępowań powypadkowych oraz opracowywanie wniosków i zaleceń profilaktycznych w celu zmniejszenia liczby wypadków i opracowywanie działań profilaktycznych,
- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bhp w celu właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników oraz przypomnienia obowiązujących zasad w tym zakresie i pogłębiania wiedzy bhp,
- analizowanie dokumentacji powypadkowej oraz zbieranie dokumentacji celem sporządzania okresowych analiz bhp w celu zapobiegania zagrożeniom dla życia i zdrowia pracowników oraz poprawy warunków ich pracy,
- prowadzenie dokumentacji związanej z dokonywanymi badaniami oraz pomiarami czynników szkodliwych i uciążliwych w celu ochrony pracowników przed tymi czynnikami,
- prowadzenie rejestru, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, występujących warunków szkodliwych na stanowiskach pracy/służby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy w celu przeprowadzania analiz warunków pracy i wyeliminowania czynników szkodliwych,
- uczestnictwo w pracach komisji dotyczącej urlopów dodatkowych dla funkcjonariuszy, którzy pełnią służbę w warunkach szczególnie uciążliwych lub szkodliwych dla zdrowia w celu ustalania praw funkcjonariuszy do takich urlopów,
- udział w pracach komisji dotyczącej oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą w celu wyeliminowania lub ograniczania oddziaływania czynników występujących w środowisku pracy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie zawód technika bhp
- komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- szkolenie okresowe dla służb bhp,
- umiejętność oceniania występujących zagrożeń w zakresie bhp,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność obsługi komputera,
- systematyczne szkolenia z zakresu bhp.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie szkolenia okresowego dla służb bhp.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 11.10.2018
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 - 114 Łódź
z dopiskiem "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej".
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Łodzi z siedzibą w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30 tel. 042 665-16-25.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: e - mail: iod@lodz.ld.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: dane uzyskane dla potrzeb procesu rekrutacji nie będą przekazywane innym podmiotom.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi maksymalnie: 2525,- zł brutto + wysługa. Dodatkowe informacje dotyczące ogłoszenia można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Łodzi lub pod numerem telefonu 042 665-16-25.