Komenda Miejska Policji w Łodzi
Ogłoszenie o naborze nr 1710ARCHIWALNE z dnia 20.07.2016 r.
-
Oferty do
25
lipca
2016
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
ZastępstwoOgłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki poprzez prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji oraz wprowadzanie informacji do policyjnych i pozapolicyjnych baz danych
w Wydziale Kryminalnym V Komisariatu Policji KMP w Łodzi
Łódź
V Komisariat Policji KMP w Łodzi
ul. Organizacji WiN 60
91-811 Łódź
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- rejestruje w dostępnych systemach informatycznych e-dzienniku korespondencyjnym sprawy i pisma wpływające,
- prowadzi ewidencję oraz kompletuje i przechowuje przepisy prawne policyjne i pozapolicyjne mające na celu regulowanie działań Policji,
- sporządza wykazy przesyłek poleconych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prowadzi odpowiednią dokumentację związaną z ich ekspedycją,
- obsługuje moduł Kadry Systemu Wspomagania Obsługi Policji w zakresie Kartoteki Absencyjnej,
- sporządza zapotrzebowania na materiały biurowe i techniki policyjnej oraz prowadzi ewidencję przychodu i rozchodu,
- udziela informacji osobom zainteresowanym na temat prowadzonych spraw przez poszczególne komórki organizacyjne,
- prowadzi karty urlopowe policjantów i pracowników cywilnych jednostki,
- przygotowuje projekty odpowiedzi na pisma o różnorodnej i złożonej tematyce oraz realizuje zawarte w nich polecenia.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- komunikatywność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- znajomośc przepisów prawa regulujących zasady obiegu dokumentacji,
- umiejętnośc analizowania,
- dobra organizacja pracy włanej,
- umiejętność pracy w zespole.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 25.07.2016
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90-114 Łódź
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji numeru PESEL oraz w dniu 04.08.2016 r. od godz. 9:00 do dnia 05.08.2016 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : "praca ", zakładka "metoda selekcji - test online". Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi 2051,- zł. brutto wynagrodzenia zasadniczego + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzenia Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad etyki korpusu służby cywilnej cywilnej.