Archiwum Państwowe w Płocku

Ogłoszenie o naborze nr 60181ARCHIWALNE z dnia 27.01.2020 r.

  • Oferty do
    7

    lutego

    2020

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
    Nabór otwarty dla cudzoziemców

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że o stanowisko mogą starać się, poza polskimi obywatelami, również cudzoziemcy. Kandydaci muszą spełniać następujące warunki:

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

młodszy archiwista

Oddział w Łęczycy



Miejsce wykonywania pracy:

Łęczyca

Archiwum Państwowe w Płocku Oddział w Łęczycy, ul Belwederska 38, 99-100 Łęczyca

Adres urzędu:

Archiwum Państwowe w Płocku , ul. Kazimierza Wielkiego 9 b, 09-400 Płock

WARUNKI PRACY

Praca biurowa w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych Brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich Praca częściowo w magazynach archiwalnych. Wysiłek fizyczny przy przenoszeniu akt. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę.

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie interesantów, udzielanie interesantom informacji o zasobie i udostępnianie archiwalnych pomocy ewidencyjno-informacyjnych
  • Przeprowadzanie kwerend i przygotowywanie na nie odpowiedzi
  • Obsługa Pracowni naukowej, przygotowywanie akt do udostępnienia, dostarczanie zamówionych akt do Pracowni, odbieranie zwrotów i umieszczanie ich w magazynie
  • Reprografia materiałów archiwalnych (kserokopiowanie, fotografowanie, skanowanie)
  • Opracowanie zasobu archiwalnego: porządkowanie, inwentaryzacja, systematyzacja, opracowywanie wstępów do inwentarzy książkowych
  • Uzupełnianie komputerowych baz danych
  • Profilaktyka konserwatorska zasobu archiwalnego tj. odkurzanie akt, umieszczanie w pudłach, teczkach i obwolutach bezkwasowych, sklejanie przedarć, usuwanie elementów metalowych, kontrola stanu zachowania (lustracja zasobu) i warunków przechowywania akt (pomiar temperatury i wilgotności w magazynach).

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • znajomość języka rosyjskiego w stopniu podstawowym
  • Znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 07.02.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Płocku, ul. Kazimierza Wielkiego 9 b, 09-400 Płock, sekretariat Dyrektora, piętro I

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Państwowe w Płocku, ul. Kazimierza Wielkiego 9B, 09-400 Płock, tel 24 266 29 10
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: email: iod@plock.ap.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Archiwum Państwowe w Płocku
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Wszystkie składane dokumenty muszą mieć datę i podpis kandydata.
Metody i techniki Naboru: I etap - analiza ofert pod względem formalnym i merytorycznym, II etap - pisemny sprawdzian wiedzy, III etap - rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci, którzy zakwalifikują się do kolejnego etapu naboru zostaną o tym fakcie poinformowani e-mailem lub telefonicznie. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
Dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone będzie można odebrać w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Planowany termin zatrudnienia 1.03.2020
Wynagrodzenie zasadnicze: 2.600 PLN
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 24 266 29 12 od poniedziałku do piątku od godziny 8:15 do godziny 16:15.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:



Liczba odwiedzin: 4198

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Płocku

Udostępnił: Renata Kowalska

Komórka organizacyjna: Administracja i Księgowość

Wprowadzono: 27.01.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×