Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Ogłoszenie o naborze nr 960ARCHIWALNE z dnia 28.06.2016 r.

  • Oferty do
    8

    lipca

    2016

  • Wymiar etatu
    0,5
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki

    • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
    • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
    • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent

w Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej w Urzędzie Skarbowym w Żninie



Miejsce wykonywania pracy:

Żnin

ul. K. Janickiego 18

Adres urzędu:

Izba Skarbowa w Bydgoszczy
ul. Dr E. Warmińskiego 18
85-950 Bydgoszcz

WARUNKI PRACY

- praca administracyjno-biurowa, - kontakt z klientem zewnętrznym, - praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie, - stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku Urzędu, praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, - budynek piętrowy - brak windy, - wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, toaleta dla potrzeb osób niepełnosprawnych dostępna na parterze budynku.

ZAKRES ZADAŃ

  • poszukiwanie majątku oraz wykonywanie czynności egzekucyjnych związanych ze stosowaniem i realizacją środków egzekucyjnych na podstawie tytułów wykonawczych/zarządzeń zabezpieczenia, z wyjątkiem środków przewidzianych dla poborców skarbowych tj. egzekucji z pieniędzy oraz zajęć ruchomości w celu doprowadzenia do przymusowego wykonania obowiązku; prowadzenie stosownej korespondencji w ww. zakresie,
  • przydzielanie i odbiór przydzielonych spraw poborcom skarbowym oraz kontrola pod względem merytorycznym ich wykonania celem zapewnienia sprawnej i terminowej realizacji zadań,
  • ewidencjonowanie tytułów wykonawczych, zarządzeń zabezpieczenia oraz wszystkich czynności i zdarzeń dotyczących prowadzonych postępowań egzekucyjnych i zabezpieczających w aplikacji EGAPOLTAX w celu pełnego udokumentowania zdarzeń występujących w ww. postępowaniach,
  • przygotowywanie projektów pism i postanowień organu egzekucyjnego w toku postępowania egzekucyjnego i zabezpieczającego w celu zapewnienia prawidłowego przebiegu postępowania; występowanie do sądu w sprawach wyjawienia majątku i zbiegu egzekucji,
  • rozliczanie przelewów bankowych dotyczących wyegzekwowanych kwot celem prawidłowego przekazania środków wierzycielom,
  • przyjmowanie klientów urzędu celem udzielania im wyjaśnień w zakresie prowadzonych postępowań egzekucyjnych,
  • współpraca z wierzycielami w celu m.in. zaktualizowania tytułów wykonawczych, wymiany informacji dotyczących przebiegu postępowania, zobowiązanego, egzekwowanej należności, współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Skarbowego w zakresie wymiany informacji o zobowiązanym.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów z zakresu egzekucji administracyjnej, postępowania administracyjnego, prawa cywilnego, ordynacji podatkowej,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Umiejętność organizacji własnej pracy,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Łatwość komunikacji,
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok w administracji podatkowej lub skarbowej.
  • Obsługa systemu EGAPOLTAX,
  • Obsługa MS Office, LEX, POLTAX, OGNIVO, e-ORUS

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 08.07.2016
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Skarbowa w Bydgoszczy
    ul. Dr E. Warmińskiego 18
    85-950 Bydgoszcz
    z dopiskiem „Oferta pracy US Żnin – EA ½ etatu”


INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty zawarte w ofercie pracy, w szczególności oświadczenia powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.bydgoszcz.apodatkowa.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór).
Wynagrodzenie zasadnicze wynosi 1405,38 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,500 ustalone proporcjonalnie dla 1/2 etatu.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Informacje dotyczące procedury naboru można uzyskać pod nr telefonu 52 58 56 181 lub pisząc na adres e-mail: nabory@kp.mofnet.gov.pl



Liczba odwiedzin: 2531

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Udostępnił: Magdalena Dolewska

Komórka organizacyjna: Drugi Oddział Obsługi Kadr

Wprowadzono: 28.06.2016

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×