Komenda Miejska Policji we Włocławku

Ogłoszenie o naborze nr 58862ARCHIWALNE z dnia 18.12.2019 r.

  • Oferty do
    24

    grudnia

    2019

  • Wymiar etatu
    1
  • Stanowiska
    1
  • Status
    koniec naboru
  • Dodatkowe
    Zastępstwo

    Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ


Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

specjalista

do spraw: obsługi systemów bazodanowych Policji i dowodów rzeczowych

w Wydziale Kryminalnym , Zespół Statystyki Przestępczości



Miejsce wykonywania pracy:

Włocławek

Adres urzędu:

Komenda Miejska Policji
ul. Okrężna 25
87-800 Włocławek

WARUNKI PRACY

praca w siedzibie urzędu, okresowo praca w terenie praca z komputerem, miejsce pracy umieszczone na piątym piętrze budynku z windą

ZAKRES ZADAŃ

  • wprowadzanie danych związanych z rejestracjami procesowymi postępowań sprawdzających i przygotowawczych z druków wypełnionych przez funkcjonariuszy,
  • monitorowanie poprawności wypełniania przez funkcjonariuszy formularzy KSIP, dotyczących prowadzonych czynności,
  • analizowanie i kontrola stanów dowodów rzeczowych,
  • zapewnienie prawidłowego i konserwacji dowodów rzeczowych zabezpieczonych do prowadzonych postępowań przygotowawczych,
  • przyjmowanie/wydawanie do/ze składnicy dowodów rzeczowych wraz z wykazami oraz dokumentowanie tych czynności w ERCDŚ,
  • rejestrowanie i prowadzenie bieżącego nadzoru nad przyjmowaniem na parking depozytowy dowodów rzeczowych w postaci pojazdów mechanicznych, części od pojazdów i innych wielkogabarytowych przedmiotów,
  • przesyłanie akt głównych postępowań sprawdzających i przygotowawczych do Prokuratury Rejonowej we Włocławku,
  • wykonywanie analiz i typowań oraz sprawdzeń na podstawie danych zgromadzonych w bazach: KSIP, ERCDŚ, SESPol oraz innych dostępnych źródłach,
  • prowadzenie weryfikacji zapisów w policyjnych bazach danych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie profil ogólny
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w urzędach administracji publicznej lub pracy biurowej z użyciem narzędzi informatycznych
  • umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań,
  • umiejętność interpretacji przepisów, komunikowania się
  • umiejętność obsługi komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: średnie humanistyczne
  • staż pracy: co najmniej 1 rok w urzędach administracji publicznej lub pracy biurowej z użyciem narzędzi informatycznych
  • znajomość przepisów resortowych,
  • umiejętność analizy, syntezy,
  • prawo jazdy kategorii "B"

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 742)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 24.12.2019
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji
    ul. Okrężna 25
    87-800 Włocławek

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji we Włocławku ul. Okrężna 25 87-800 Włocławek
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Pani Renata Banaszkiewicz Pełnomocnik ds.. Ochrony Informacji Niejawnych iod.kmp-wloclawek@bg.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych osobowych przetwarzanych w Komendzie Miejskiej Policji we Włocławku mogą być wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Informacje o kolejnych etapach prowadzonego naboru będą wyłącznie umieszczane na stronie
bip.wloclawek.kmp.policja.gov.pl. Proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta, ze wskazaniem stanowiska, komórki organizacyjnej i numeru ogłoszenia. Oferty nadesłane po wyznaczonym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów. Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę chronioną.



Liczba odwiedzin: 4310

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji we Włocławku

Udostępnił: Edyta Żakowiecka

Komórka organizacyjna: Referat Kadr, Szkolenia i Prezydialny

Wprowadzono: 18.12.2019

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×