Komenda Miejska Policji we Włocławku
Ogłoszenie o naborze nr 8373ARCHIWALNE z dnia 10.02.2017 r.
-
Oferty do
20
lutego
2017
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: prezydialnych i wspomagających
w Referacie Kadr, Szkolenia i Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji we Włocławku
we Włocławku
Komenda Miejska Policji
ul. Okrężna 25
87 – 800 Włocławek
Komenda Miejska Policji
ul. Okrężna 25
87 – 800 Włocławek
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- sprawowanie nadzoru nad pracą kancelaryjno-biurową w komórkach organizacyjnych KMP we Włocławku,
- gromadzenie, aktualizowanie, rejestrowanie oraz udostępnianie zbiorów aktów prawnych wydawanych przez KMP we Włocławku, KWP w Bydgoszczy, KGP i inne uprawnione podmioty, a także prowadzenie ich ewidencji i dzienników przepisów resortowych,
- wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie policyjnym SWOP (m. in. dane z RP, raportów, ukończonych szkoleń), ze szczególnym uwzględnieniem rejestracji zwolnień lekarskich oraz urlopów średniej kadry kierowniczej oraz policjantów i pracowników służby wspomagającej,
- realizowanie zagadnienia dot. podnoszenia kwalifikacji przez policjantów i pracowników, kierowanych do szkół policyjnych oraz pozapolicyjnych,
- realizowanie zadań z zakresu adaptacji zawodowej policjantów w służbie przygotowawczej,
- realizowanie zadań związanych z zagadnieniem kontroli zarządczej i zarządzania ryzykiem w zakresie zleconym przez Komendanta Miejskiego Policji we Włocławku,
- kompletowanie, uzupełnianie i prowadzenie teczek akt osobowych,
- przeprowadzanie czynności z zakresu postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji w zakresie zleconym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Bydgoszczy.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w urzędach administracji publicznej lub samorządowej
- umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- umiejętność komunikowania się,
- umiejętność obsługi komputera.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: średnie humanistyczne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zagadnieniami prezydialnymi w administracji rządowej
- znajomość obiegu dokumentów służbowych,
- umiejętność analizy, syntezy,
- znajomość przepisów resortowych,
- przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej,
- poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 1167).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 20.02.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
ul. Okrężna 25
87 – 800 Włocławek
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proszę zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta, ze wskazaniem stanowiska, komórki organizacyjnej i numeru ogłoszenia. Oferty nadesłane po wyznaczonym terminem lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni telefonicznie lub mailem. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.