Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Toruniu
Ogłoszenie o naborze nr 43169ARCHIWALNE z dnia 20.02.2019 r.
-
Oferty do
2
marca
2019
-
Wymiar etatu
1
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: płacowo-księgowych
Zespół ds. finansowo-księgowych
Toruń
ul. A. Antczaka 39/41
87-100 Toruń
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- Sprawdzanie pod względem rachunkowym rachunków wystawianych przez wyznaczonych lekarzy weterynarii z zakresu chorób zakaźnych oraz dokumentacji finansowej związanej z czynnościami finansowanymi z Funduszu Epizootycznego.
- Sprawdzanie pod względem rachunkowym rachunków lekarzy prywatnie praktykujących z zakresu dochodów własnych a wyznaczonych decyzją administracyjną do wykonywania czynności w imieniu Powiatowego Lekarza Weterynarii.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi pracowników PIW w Toruniu i osób wyznaczonych.
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu chorób zakaźnych.
- Wystawianie rachunków za czynności wykonywane przez pracowników Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Toruniu.
- Prowadzenie sprawozdawczości na rzecz Głównego Urzędu Statystycznego.
- Księgowanie dokumentów z zakresu jednostki budżetowej, funduszu epizootycznego oraz dochodów własnych i sporządzanie wydruków z tym związanych.
- Sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu koniecznych do dokumentacji ZUS.
- Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników PIW w Toruniu i osób wyznaczonych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 3 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- znajomość obsługi programu kadrowo-księgowego ENOVA
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe administracyjne
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 02.03.2019
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Toruniu
ul. A. Antczaka 39/41
87-100 Toruń
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Toruniu ul. A. Antczaka 39/41, 87-100 Toruń, tel. 56 655 30 30
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@piw.torun.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Oferty przesyłane lub dostarczone po terminie, niekompletne lub niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres e-mail i numer telefonu komórkowego.
Wyłącznie kandydaci/tki spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomienia o terminie kolejnego etapu naboru.
Przewidywany termin zatrudnienia: 11.03.2019 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 56 653 91 04.