Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
Ogłoszenie o naborze nr 63012ARCHIWALNE z dnia 29.04.2020 r.
-
Oferty do
18
maja
2020
-
Wymiar etatu
0,4
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
-
Dodatkowe
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki
- złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
- spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
- po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
księgowy
do spraw: ds. kadrowo-księgowych
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
Sępólno Krajeńskie
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
ul. Elizy Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Krajeńskie
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- - prowadzenie księgowości finansowo-rachunkowej Inspektoratu,
- - gospodarka finansami Inspektoratu, w tym. planowanie budżetu Inspektoratu, wykorzystanie budżetu Inspektoratu, analiza budżetu Inspektoratu,
- - prowadzenie ksiąg środków trwałych i przedmiotów nietrwałych,
- - prowadzenie i rozliczanie inwentaryzacji,
- - prowadzenie akt osobowych pracowników w tym: ewidencja okresu zatrudnienia, ewidencja czasu pracy (w tym okresów chorobowych, zasiłków), dokumentacja o przebiegu zatrudnienia (umowy i świadectwa pracy), dokumentacja o wykształceniu i nabytych dodatkowych kwalifikacjach,
- - archiwizowanie dokumentacji osobowej osób, które utraciły status pracownika,
- - sporządzanie dokumentacji dotyczącej uposażenia pracownika, listy płac,
- - terminowe sporządzanie rocznych deklaracji-rozliczeń pobranych zaliczek na poczet podatku dochodowego od osób fizycznych,
- - terminowe sporządzanie miesięcznych raportów o ubezpieczeniu społecznym ZUS tj. dokumenty rozliczeniowe, zgłoszeniowe i wyrejestrowania (ZUS RCA, ZUS RSA, ZUS DRA etc.,
- - sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych i innych dotyczących Inspektoratu.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości przy wykształceniu wyższym ekonomicznym
- lub wykształcenie średnie ekonomiczne z 6 letnim doświadczeniem zawodowym w księgowości
- lub wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- lub posiadany certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- - biegła znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczególnych dla jednostek budżetowych,
- - biegła znajomość ustawy o finansach publicznych,
- - znajomość przepisów ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych ,
- - wiedza zawodowa z zakresu księgowości.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów.
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 18.05.2020
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
ul. E. Orzeszkowej 8
89-400 Sępólno Kraj.
pokój nr 13
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim, ul. E. Orzeszkowej 8, 89-400 Sępolno Kraj.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.pinb@powiat-sepolno.pl
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Sępólnie Krajeńskim
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami, tzn. z osobami spełniającymi wymagania formalne oraz których aplikacja wpłynie do Inspektoratu w terminie do 18.05.2020 r. (decyduje data wpływu do PINB). W ofercie należy podać dane kontaktowe tj. adres korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. W zależności od liczby zakwalifikowanych osób kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Inspektoratu lub pod nr tel. 52 388 56 58.