Komenda Powiatowa Policji w Nakle n. Notecią
Ogłoszenie o naborze nr 14714ARCHIWALNE z dnia 30.08.2017 r.
-
Oferty do
10
września
2017
-
Wymiar etatu
0,3
-
Stanowiska
1
-
Status
koniec naboru
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
starszy inspektor
do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy
Jednoosobowe Stanowisko do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy
Nakło nad Notecią
Komenda Powiatowa Policji
w Nakle nad Notecią
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
WARUNKI PRACY
ZAKRES ZADAŃ
- przeprowadzanie kontroli warunków służby / pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w Komendzie Powiatowej Policji w Nakle nad Notecią i jednostkach podległych, w celu wskazania oraz zlecenia niezwłocznego usunięcia uchybień / nieprawidłowości ujawnionych w trakcie kontroli,
- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, w celu zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków służby / pracy,
- branie udziału w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie / pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także zachorowań na choroby zawodowe, w celu prawidłowego ich dokumentowania i kontroli realizacji wniosków,
- prowadzenie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń i adaptacji zawodowej nowo zatrudnianych funkcjonariuszy / pracowników,
- branie udziału w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą, w celu określenia poziomu ryzyka na danym stanowisku i wdrożenia odpowiednich środków profilaktycznych minimalizujących ryzyko zawodowe,
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny służby / pracy, zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia funkcjonariuszy Policji / pracowników oraz poprawę warunków służby / pracy,
- prowadzenie kompletu rejestrów dokumentujących działania z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w służbie / pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby / pracy,
- przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach służby / pracy, udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny służby / pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie BHP.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie profilowane z zawodem technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy w przypadku wykształcenia średniego profilowanego z zawodem technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub brak doświadczenia zawodowego w przypadku wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Znajomość przepisów z zakresu bhp, medycyny pracy, prawa pracy
- Umiejętność obsługi komputera
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność interpretacji i stosowania przepisów i zasad BHP w praktyce
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- w przypadku osób niepełnosprawnych - kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 10.09.2017
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią
z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr KPRM 14714
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi około 889,- zł + dodatek za wysługę lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz.U. z 2016 r. poz. 1345, ze zm.). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 339 32 06. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu Ustawy o służbie cywilnej, Ustawy o służbie medycyny pracy, Ustawy Kodeks pracy, Rozporządzenia w sprawie ogólnych przepisów bhp, Rozporządzenia w sprawie służby bhp, ustawa o świadczeniach odszkodowawczych przysługujących w razie wypadku lub choroby pozostających w związku ze służbą oraz rozporządzenie MSW w sprawie sposobu i trybu ustalania okoliczności i przyczyn wypadków w Policji, Straży Granicznej, Państwowej Straży Pożarnej oraz w Biurze Ochrony Rządu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.